Followers

Tuesday, October 13, 2015

Politikus dan Penulis - Edisi Bongkar !!



Nurliyana Abdullah's photo.
saya bukan politikus tak jadi ahli mana2 partipun dan saya juga bukan seorang penulis tapi sikit suka menulis.

Saya menulis terserah apa mahunya saya dan sebagai yang suka menulis saya tak minta atau kempen undi parti itu dan ini.

Pendirian saya jelas akan tulis apa saja yang saya rasa tak betul dalam perkiraan saya baik ianya dilakukan oleh pemerintah atau pembangkang.

Berdasarkan kenyataan di atas saya tidak terikat kepada sesiapapun termasuk mana2 parti politik di sabah ini termasuk di semananjung malaysia.


Saya meski bukan penulis yang baik tapi akan terus usaha mencatat apa saja yg dikira tak benar bagi pandangan saya.
rujukan saya menulis biasa berdasar undang2 dilulus di dun sabah seperti enakmen atau akta di.parlimen dan laporan2 kementerian kewangan, bank negara, efu dan sidang dun termasuk sidang parlimen.

keputusannya sama ada benar atau tidak terserah kepada pembaca untuk mengundi mana parti yang mereka mahu.

Penulis dan politikus dua perkara beza dan kekadang bersuara itu memang lagi baik banding diam tak berbuat apa2.


salam semua


NURLIYANA
tenom

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.