Followers

Wednesday, September 30, 2015

Ismaily Bungsu C's photo.

MALAYSIA NEGARA ELOK
RAMAI TAUKEHNYA
UNDANG2 SAMBAL BELACAN
HUKUMNYA HUTAN RIMBA RAYA



Negaraku Malaysia memang elok cantik dan pemimpinnya baik perangai baik budi pekerti mengalahkan ambok di hutan tak jauh dengan Kerajaan beruk

yang kekadang lebih baik sikap banding mereka yang akui umatnya Muhammad.


Orang miskin sekadar curi 6 tin sardin dipenjara 24 bulan dan dulu pencuri ayam 12 bulan penjara. ikut hukum islam mereka yang miskin/lapar tidaklah dikenakan hukuman hudud dan itu sebab sebelum hudud dilaksana dipastikan hidup rakyat tidak dalam keadaan miskin dan itu sebab babi yang haram dibenar makan jika dalam darurat.

Memang Malaysia ini negara elok banyak taukehnya, ramai kaya kesan merampok khazanah negara. yang namanya khir toyo dulu kerja di sandakan taklah sekaya mana, tetapi bila duduki kerusi MB Selangor terus mendadak kaya diceritakan nilai rumahnya 27 juta.

terkait kasus pembelian tanah harga 6.5 juta menjadi 3.5 juta dan kesan ia gunakan kuasanya sebagai MB Selangor, maka ia dihukum penjara 1 tahun saja dan bandingkan yang tadi mencui 6 tin sardin dipnjara 24 bulan. Undang2 apa ini pak?

Sharizat yang sama kes rasuah telan LATUP 250 juta wang rakyat, maka senanglah Sharizat anak laki jua kerabat suku sakt punya 250 juta digasak wang rakyat. Bila mahu bayar itu wang rakyat bukan wang dato nenek kamu?

Ini kalilah!

ini kalilah!


tiada lain kali


tetap ini kalilah!


Itu rasuah dan cerita pencuri2 hak rakyat dihukum begitu rupa, lalu bagaimana pula ceritanya wang disamun curi entah ke mana sudah RM42 bilion itu dan kenapa ada masuk ke akaun sendiri RM2.6 bilion. Hebat ini Najib anak Razak. Memang hebat dan pengampu bodek siap ampu puji setengah mati. muka tak tahu malu. muka setebal kulit badak.

Tidak tahu malu

betul mukanya macam lembu


babi lagi baik, meski haram tetapi tidak makan duit haram
memang mereka itu golongan rakus penipu
kesan dibangsatkan


sendiri yang membangsatkan
melayu o melayu
tak lama akan terkulai dan layu.


Najib bin Razak, di mana di kau? kapan kira2 kau mahu saman yang menyebar fitnah? samanlah dan dulu katanya selasa, tetapi berkali-kali sudah selasa menyusul hingga saya sendiri sudah lupa.

Memang Najib ini ular sawah, habis khazanah negara dia "angus" tamak rakus tak kenyang2 dan Rosma hidup terus bergaya macam Emelda Marcos yang memiskinkan rakyat filifina.

Memang di Malaysia ini hukumnya rimba hutan dan pemimpinnya terdiri dari mereka yang membuka mata kapan melihat projek mereka dan siap menutup mata kala berhadapan dengan bahaya.

Malaysiaku negara cantik elok, pemimpinya busuk hanyir, sementara yang ekori terus bau tahinya menyebar ke mana-mana lalu angkasa jadi tercemar lagi busuk membusuk. Shit!

laknat  laknat  laknat

ISMAILY BUNGSU
sabah


29/9/2015
10:22pm

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.