Followers

Monday, December 14, 2015

JANGAN HINA RAKYAT MACAM BANGSAT SANGAT ZAHID.

Abu As Siddiq's photo.

Stetment dalam MyPPP general assembly at the Putra World Trade Center (PWTC) 13 Dec 2015.

Zahid Hamidi berkata "rakyat telah di balingkan segala macam kemudahan tetapi tetap tak bersyukur kerana mendakwa apa yang kerajaan beri adalah hak hakiki rakyat"

Aku nak komen kenyataan Zahid Hamidi ini ketika hadir AGM MyPPP. 

Sedekah dalam Islam wajib dari hak peribadi, Bersyukur tanda terimakasih kepada Allah, hak exclusif Allah S.A.W.Amanah jika benar jalannya rakyat serlah terimaksih itu pada PRU tak perlu kut nak menjungjung kamu tanda terimakasih.

ok itu komen aku tentang rungutan kamu rakyat tak bersyukur.


Zahid Hamidi aku nak tegur kamu, bangsa kaum jawa ni penuh adap sopan aku tahu sbb aku pon jawa, yang kamu anggap pembahagian kerajaan kepada rakyat tu sebagai "taburkan" atau balingkan" itu kurang ajar dari mana kmu belajar?? 
Apakah kamu ingat hina betul rakyat ni hingga umpamakan "membaling" rezeki seperti beri binatang ternakan makan.

JANGAN HINA RAKYAT MACAM BANGSAT SANGAT ZAHID.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.