Followers

Tuesday, July 31, 2012

JOM BOIKOT AL HUMAIRA CONTEMPORY!!~DEMI KEADILAN/PENGAJARAN KEPADA SEMUA YG TERLIBAT



AL HUMAIRA CONTEMPORY melakukan Diskriminasi terhadap Pakatan Rakyat, "JOM BOIKOT"


Sebuah Syarikat Menjual Tudung Rambut ~AL HUMAIRA CONTEMPORY ~ Telah menamatkan Abby Abadi sebagai "DUTA TUDUNG" semata-mata kerana Abby sertai PAS,Bersabarlah Abby.

 Butiknya di alamat tertera:

23-1, 1st Floor,
Jalan Cecawi 6/33,
47810, Kota Damansara,
Selangor Darul Ehsan.

Operation hours : 11 am till 7 pm
Closed on Sundays Al-Humaira Contemporary

alhumairacontemporary.com
alhumairacontemporary@gmail.com

Jika itu kehendak Syarikat UMNO tersebut,apa kata jika kita TAMATKAN LANGGANAN/TEMPAHAN/PENGGUNAAN TUDUNG-TUDUNG DARI SYARIKAT TERSEBUT????sama seperti mereka tamatkan khidmat IDOLA Artist kita tu..


Rasanya itu tindakan yg adil,ada banyak lagi syarikat yg menawarkan,Tudung-Tudung Muslimah di Pasaran,kita mulakan kepada Kaum keluarga kita dahulu,dan kemudian kepada jiran-jiran dan seterusnya menyeluruh kepada semua..



Utk pengetahuan Abby atau siapa saja yg membaca di sini,Syarikat yg menjual tudung-tudung utk kegunaan MUSLIMAH bukanlah ~AL HUMAIRA CONTEMPORY itu sahaja di negara kita,ada banyak lagi Syarikat seperti itu..Jadi Utk mendapatkan Keadilan kepada Semua,dan pengajaran kepada Syarikat UMNO tersebut maka wajar kita semua "BOIKOT ~AL HUMAIRA CONTEMPORY



"Amat Jelas Diskriminasi terhadap Pakatan Rakyat!!!" Penulis Mengesa agar Semua Penyokong atau siapa saja yg bersimpati dengan GOLONGAN BARU NAK BERJINAK-JINAK dengan PENUTUPAN AURAT AGAR MEMBOIKOT syarikat tersebut..demi utk memberi pengajaran bahawa Tindakan itu adalah tidak adil kepada Orang yg baru berhijrah kepada SYARIAT ALLAH utk menutup aurat.



Apa rasionalnya Semata-mata artis tu ingin kembali ke Jalan Allah SWT Ditamatkan kotraknya?, apa yang peliknya syarikat itu jual tudung!. Jika tindakan Artist tersebut enggan memakai tudung atau melanggar Kontrak,atau tidak mematuhi apa yg di persetujui Wajarlah di tamatkan kontrak!



Ini hanyalah disebabkan artis itu masuk PAS! Nampak sangat diskriminasi terhadap Pakatan Rakyat!
Elok kita ramai-ramai boikot Syarikat tersebut! .Apa yg perlu anda ingat adalah.Nama syarikat tudung tersbut 


Al-Humaira Contempory.


 BOIKOT!!! Biar orang Umnoapco dan Puteri Umnoapco saja yang sokong syarikat tu. 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.