Followers

Wednesday, November 30, 2011

Musa Hassan Dah Jadi Bilal Masjid ?? Bilal Terkaya Di Malaysia..





Menurut sumber dari media-media hiburan :
 

- Perkahwinan mewah Syella Kamaruddin bernilai RM15 juta tanpa tajaan daripada mana-mana pihak.

- Syella Kamarudin juga mengakui bahawa dia menerima hantaran berupa sebuah banglo bernilai RM5 juta.

- Suami Syella turut memberikan kereta Audi R8. Mini Cooper itu hanya digunakan sementara kerana kereta Audi itu masih belum sampai.


Fakta mengenai harga kereta :

Harga semasa Mini Cooper – RM195,000
Harga semasa Mini Cooper S – RM250,000
Harga semasa Audi R8 – RM800,000 Audi R8 G

Syella turut berkata bahawa dia tidak kisah apa tanggapan orang ramai mengenai pembaziran kerana baginya perkahwinan adalah sekali dalam seumur hidup.

“Saya tak rasa perbelanjaan ini membazir kerana saya berpendapat perkahwinan hanya sekali seumur hidup. Saya tidak kisah apa orang hendak kata, yang penting semua perbelanjaan itu saya dan suami keluarkan sendiri. Bukan tajaan mana-mana pihak, saya membelanjakan kira-kira RM800 ribu manakala selebihnya daripada suami saya.”

Fuh!!!...kayonya bilal mesjid.

http://pulakdah.blogspot.com/2011/11/suami-saya-bilal-masjid-syella.html

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.