Followers

Thursday, June 3, 2010

Apa Bezanya Bangsa Yahudi & Bangsa "UMNO"..?

Kita tengok pada apa yang sedang berlaku di Negara kita Malaysia sekarang dengan apa yang berlaku di dunia. bangsa laknat Yahudi terkenal sebagai bangsa penindas yang paling jahat di muka bumi ini dan ianya tercatat di dalam Al-Qur'an manakala di Malaysia pula bangsa "UMNO" sejak akhir-akhir ini semakin dikenali sebagai bangsa penindas yang paling jahat di Malaysia.

Apa bezanya bangsa Yahudi dengan bangsa "UMNO"..? pada aku tak banyak bezanya. 2-2 bangsa ni zalim, 2-2 bangsa ni "perasan" bangsa dia saja yang hebat. bangsa Yahudi terkenal dengan sifat takbur dan bongkak, begitu juga dengan bangsa "UMNO" di Malaysia. slogan "hanya UMNO sahaja yang mampu" bukan kita tak pernah dengar.

Itu antara sifat bongkak bangsa "UMNO" di Malaysia.

Kata Tok Guru dalam kenyataan rasminya berkenaan dengan konvoi bantuan ke Gaza:
Tingkah laku biadab Israel ini berpunca dari kefahaman bahawa mereka merupakan bangsa yang terpilih dan mulia berbanding bangsa-bangsa yang lain. Bagi mereka, hanya mereka yang berhak hidup di bumi ini dan bangsa-bangsa lain hanyalah bertaraf hamba kepada mereka. Ekoran kefahaman sesat seperti inilah, mereka langsung tidak berasa bersalah melakukan kezaliman terhadap rakyat Palestin. Inilah bahayanya fahaman ‘asobiyyah melampau yang dianuti oleh Yahudi. Selagi fahaman kebangsaan melampau seperti ini menjadi anutan mana-mana pihak, keamanan tidak akan dapat dikecapi di bumi ini.
Apa yang Tok Guru nyatakan tu adalah kebenaran. di Malaysia, bangsa "UMNO" sentiasa "gila" dan sentiasa mengagung-agungkan dan juga melaungkan slogan "ketuanan MeLAYU". seolah-olah bangsa "UMNO" ini adalah bangsa yang terpilih, hanya bangsa "UMNO" sahaja "kununnya" berhak keatas bumi Malaysia.

Yang bangsa "UMNO" tak paham ialah, dimana pun kita berada, lahir, nyata, membesar, berpijak, berkuasa, mati, tetap diatas bumi yang kita dipinjamkan oleh Allah. sepatutnya tak timbul isu siapa tuan dan siapa bukan tuan.

Kalau kita cakap bangsa "UMNO" ni kuat 'assobiyahnya, macam-macam dalil yang "kununnya" mengharuskan perbuatan itu dikeluarkan. semuanya untuk menghalalkan cara. kalau ikut, bangsa "UMNO" lagi bahaya dari bangsa Yahudi laknat sebab bangsa "UMNO" menggunakan agama untuk kepentingan diri dan bukannya untuk kepentingan agama Islam.

Ini baka-baka bangsa yang merosakkan agama Islam dari dalam. kalau dari sudut real politik, kita panggil "musuh dalam selimut".

Bagusnya bangsa Yahudi Laknat daripada bangsa "UMNO" ni ialah bangsa Yahudi Laknat tidak berselindung disebalik agama untuk kepentingan mereka sebaliknya mereka melakukannya secara terang-terangan, berbeza dengan bangsa "UMNO", depan kita Al-Qur'an dijulang supaya semua orang nampak, tapi realitinya ialah Al-Qur'an langsung tiada tempat dalam bangsa "UMNO".

Kalau Al-Qur'an ada tempatnya dalam bangsa "UMNO", masakan perjuangan 'assobiyah yang diperjuangkan oleh bangsa "UMNO"..? kan terang-terang ajaran Islam menolak perjuangan 'assobiyah... MeLAYU, MeLAYU, MeLAYU..! itu perjuangan bangsa "UMNO".

Bab zalim, bangsa "UMNO" memang juara dalam hal ni. jangan cuba nak nafi.

Tak payah susah-susah nak cari contoh. tengok saja sekatan yang bangsa "UMNO" berikan pada Negeri Terengganu sebaik saja Kerajaan Negeri Terengganu berjaya diambil-alih oleh parti PAS pada tahun 1999. apa bezanya sekatan oleh bangsa "UMNO" di Terengganu dengan sekatan yang bangsa Yahudi laksanakan pada rakyat Palestin selama ni..?

Negeri Kelantan..? pun sama... sebab tak dapat kepercayaan majoriti rakyat Kelantan, maka bangsa "UMNO" bertindak menindas rakyat Kelantan. hak royalti dinafikan. anak Kelantan yang mencari makan diluar daripada Negeri Kelantan dipandang serong lebih daripada para pendatang tanpa izin yang terang-terangan bukan warganegara Malaysia malahan masuk dengan cara yang salah.

Guru-guru dari Kelantan yang dirasakan bukan penyokong bangsa "UMNO" tugasnya jauh di pedalaman Sabah dan Sarawak. itu bentuk penindasan dan tekanan yang bangsa "UMNO" pelajari dari bangsa Yahudi Laknat.

1 masa dulu, Rakyat Palestin ada tanahair mereka sendiri, ada pemerintahan mereka sendiri dan ada hak mereka sendiri, tapi bangsa Yahudi laknat telah merampas semua itu dengan cara yang paling bangsat iaitu "penjajahan". bangsa "UMNO" di Malaysia pula boleh berbangga dengan penjajahan Kerajaan Negeri Perak.

Rakyat Perak 1 masa lepas punya sebuah Kerajaan yang sah, tapi ianya telah dirampas oleh bangsa "UMNO" dengan cara yang paling bangsat, kemudiannya rakyat Perak terpaksa akur berada dibawah KERAjaan yang bukan dipilih oleh mereka dalam sistem demokrasi.

Inipun sebahagian dari ajaran Yahudi Laknat yang dipelajari oleh bangsa "UMNO".

Apalagi..? tengok cara ke 2-2 bangsa "hebat" ini mengekalkan kuasa mereka dimana-mana. umpan mereka ialah "kemajuan", "pembangunan" dan juga "hiburan" - 3 kunci utama untuk melalaikan rakyat.

Nak kekalkan kuasa, bangsa "UMNO" selalu mainkan isu "perkauman"... pertahankan bangsa MeLAYU hingga ke titisan darah yang terakhir..! itu ayat ugut bangsa "UMNO" pada rakyat Malaysia.

Ni aku nak bagitau bangsa "UMNO" yang sibuk nak pertahankan "MeLAYU"...

Dari awal kau lahir, umur 1 hari, dalam surat beranak kau dah tertulis bangsa kau - MeLAYU. kau besar esok kau makan babi, main judi, minum arak, murtad dari agama Islam... mati kau sebagai bangsa apa..? bertukar ke bangsa kau sebab kau mati dalam keadaan macam tu..? yang aku tau, tak kira la kau hidup macam mana pun, apa agama kau masuk sebelum kau mampos pun, mati kau tetap sebagai "bangsa MeLAYU".

Lain halnya dengan agama, kau lahir dari keluarga Islam, besar kau sebagai muslim/muslimah yang soleh, seminggu sebelum kau mati, kau murtad tinggal agama Islam, mati kau bukan lagi sebagai seorang Islam, tapi sebagai murtad.

Mana yang perlu dipertahankan..? "bangsa" yang tak kan berubah walau macam manapun cara hidup kau atau "agama Islam" kau yang belum tentu kau akan mati sebagai Islam..?

Beb... bangsa Yahudi, kalau dia peluk agama Islam, matinya tetap sebagai bangsa Yahudi, bangsa Negro kalau dia peluk agama Islam, matinya tetap jugak sebagai bangsa Negro beb... kau ingat Micheal Jacson tu mati sebagai "Mat Saleh" ke..? itu pun tak boleh nak pikir..?

Matlamat menghalalkan cara..! sebelum kita kuburkan bangsa Yahudi, ada baiknya kita kuburkan ejen bangsa yahudi di Malaysia iaitu "UMNO".

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.