Followers

Friday, June 4, 2010

Anwar Dedahkan 2 Konspirasi Libatkan Saksi ke-2 Sayfooooooool, Dr Razali Ibrahim

Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini telah mendedahkan wujud 2 percanggahan besar dalam keterangan saksi ke-2, Dr Mohd Razali Ibrahim. Percanggahan itu wujud antara laporan perubatan pakar bedah itu dengan keterangannya hari ini.

Inilah dia percanggahan yang dimaksudkan Anwar :

1) Dalam laporan perubatan sebelum ini, Razali menyatakan bahawa tiada bukti yang tidak dapat dipertikaikan bahawa tembusan melalui zakar berlaku kerana tiada kesan koyak, kecederaan atau luka mempertahankan diri.

Tetapi hari ini, beliau merumuskan bahawa laporan dari makmal jabatan kimia, ada kesan tembusan dengan zakar di dubur Sayfooooooool..ianya bercanggah dengan laporan itu sendiri.

Menurut Anwar,

"Kita akan meneliti keterangan doktor yang pada mulanya mengesahkan laporan tidak ada tembusan, sekarang bawa kajian makmal (merumuskan ada penembusan).

"Percanggahan besar berlaku," katanya kepada media di luar mahkamah hari ini.

2) Berkaitan soal sampel air mani, dalam laporan bertulis daripada polis sebelum ini, tiada sampel air mani. Tapi selepas dua tahun iu hari iniait, baru dapat keterangan ada sampel itu disimpan oleh Dr penipu itu. Tapi malangnya Dr itu tak sebut air mani siapa..jadi timbul persoalan..betul ke itu air mani Anwar..ntah-ntah air mani Sayfoooooooool kot yang sengaja diletakkannya..atau mungkin air mani plastik??????segalanya boleh berlaku

Tapi tak apa..hari ini pihak pendakwaraya boleh buat lawak kerana ia sesi soal utama antara pihak pendakwaraya dan saksi..tunggulah esok dalam sesi soal balas antara ko dan karpal..tentu terkucil punya..dibantu oleh pakar forensik, Dr David Wells dari Universiti Melbourne ,Australia. Sudah pasti doktor hospital kerajaan ini akan tergagap jawab esok.

Apapun buat semua, kita doakan yang hak akan menemui kebenaran dan yang batil akan menemui kegagalan. Semoga esok pagi, ,menyerlahkan lagi konspirasi kedua dalam menjatuhkan bakal Perdana Menteri ini..sama-samalah kita tunggu ke arahnya..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.