Followers

Wednesday, March 31, 2010

"BERSIH"kan Malaysia dari "VIRUS APCO"

Kita tidak boleh mengharapkan geng "CUCI" ini untuk singkirkan APCO dari Malaysia..kita perlukan TEAM "BERSIH"


Hati ini amat yakin sekali bahawa Najib yang mewakili Kerajaan Malaysia pimpinan BN sekali lagi tidak akan melayan tuntutan Pakatan Rakyat/Ketua Pembangkang untuk memperincikan bentuk hubungan di antara kerajaan dan APCO, skop tugasannya, jumlah peruntukannya, setiap penasihat yang terbabit, peranan serta pengaruh mereka dalam kerajaan...

Walaupun Ketua Pembangkang memperincinkan dakwaan APCO sememangnya merecyclekan idea "One Israel" utk digunapakai oleh regim BN yg memerintah Malaysia..dengan disolekan menjadi "1Malaysia"..

Strategi utk tidak menjawab setiap dakwaan dan soalan yg tepat mengenai batang hidung Najib sebagai pemimpin BN dan UMNO....sememangnya sudah dijangka...apatah lagi utk dijawab didalam Dewan Rakyat yang mulia itu..

Untuk itu gesaan utk ditubuhkan Suruhanjaya Diraja menyiasat skandal Najib & APCO ini sudah tentu akan dibakul sampahkan oleh Najib...

Maka dengan itu harapan kini utk memaksa Najib menjawab dakwaan ini ialah meminta Majlis Raja-Raja agar campur tangan mengenai APCO ini..seperti mana yg dicadangkan oleh Adun Pokok Sena..

Jika usaha untuk meraih simpati Majlis Raja-Raja tidak berjaya..hati ini merasakan inilah jalan terbaik utk memaksa Najib menjawab segala pertuduhan skandal beliau dengan APCO..

Usulkan isu ini kepada "BERSIH"....dan lantiklah JALANRAYA sebagai POSMEN KARAT untuk menyampaikan mesej buat Najib agar menjawab segala pertuduhan skandal terbarunya selepas kes pembunuhan Altantunya..

Ini kerana isu APCO ini menyebabkan keselamatan negara kita dalam bahaya. Isu ini membongkar politik kronisme yang membarah serta rundingan sulit pihak tertentu sehingga membelakangkan kepentingan rakyat dan negara. Tidak dapat dinafikan lagi kini wujud ancaman terhadap keselamatan nasional, maklumat strategik negara terdedah kepada agensi perisikan asing..

Oleh itu marilah kita memberikan sokongan 100% kepada "Bersih" jika mereka mahu menyahut cabaran ini..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.