Followers

Friday, November 6, 2015

Tun Dr Mahathir jumpa polis hari ini berhubung kritikan terhadap Najib.


Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad akan bercakap dengan polis hari ini berhubung siasatan berkaitan kritikannya terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. – Gambar fail The Malaysian Insider, 6 November, 2015.
Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad akan bercakap dengan polis hari ini berhubung siasatan berkaitan kritikannya terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

ekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad akan bercakap dengan polis hari ini berhubung siasatan berkaitan kritikannya terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang disiasat kerana kemungkinan melakukan kesalahan fitnah, akan bercakap dengan polis hari ini ketika pihak berkuasa menyiasat kritikannya terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Pegawai khas kepada Dr Mahathir, Sufi Yusof menerusi teks pesanan ringkas berkata pemimpin paling lama berkhidmat itu akan bertemu polis hari ini.

Bulan lalu, Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata pihak berkuasa membuka beberapa kertas siasatan susulan laporan yang dibuat terhadap Dr Mahathir.

Siasatan mengikut Seksyen 500 Kanun Keseksaan itu berkaitan kesalahan memfitnah.

Dr Mahathir, 90, ketika ini giat berkempen menyingkirkan Najib, malah sebelum terjadinya skandal pembiayaan dikaitkan dengan perdana menteri yang menyemarakkan ketegangan politik dan membawa beribu penunjuk perasaan anti kerajaan mengadakan perhimpunan di ibu negara. – Bloomberg, 6 November, 2015.


- See more at: http://www.themalaysianinsider.com.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.