Followers

Monday, November 2, 2015

TPPA BAHAYAKAN NEGARA BANGSA ( hati2 perangkap negara barat yang mahu menjajah)

Ismaily Bungsu C's photo.

NAJIB BIN RAZAK dan kaki ampu bodek tidak usahlah menjaja dongeng soal kebaikan TPPA dan ini sudah jelas cukup membahayakan masa depan negara bangsa kita.

Ini sebenarnya perangkap barat yang semula mahu menjajah ekonomi bangsa kita di Malaysia untuk dijadikan di bawah kangkang mereka.

Rakyat kena sedar dan insaf keadaan ini meski segalanya tidak begitu nampak kesan pemimpin negara dendangkan yang baik2 semata sebalik penuh dengan kebobrokan bakal membunuh anak bangsa sendiri.

Syarat TPPA sudah jelas apa saja projek dan bisnes dalam sesebuah negara boleh dikuasai oleh para pelabur dari negara2 lain dan bukankan ini namanya membangsatkan negara bangsa sendiri?

Hak bumiputra dalam perlembagaan sudah jelas tidak boleh dijadikan sandaran tetapi ikut TPPA sebaliknya dan apakah ini bukan satu penipuan dan kerakusan negara negara untuk menjaja semula negara kita?

Kenapa kerajaan beriya2 mahu libatkan negara kita masuk ke dalam perangkap permainan dunia luar ini?

Apakah diugut apa bila Najib sendiri punya kasus yang tergantung di sana sini terkait 1MDB dan Altantuya yang memerlukan barat menyokong dan selamatkan dirinya sendiri dan korbankan negara bangsa?

Ini kita fikir dan inilah kesannya bila pemimpin kita punya tahi yang menyebar ke sana sini dan akhirnya negara sendiri dijadikan korban/membangsatkan negara bangsa sendiri yang siap mencapai negara makmur tahun 2020 dan semuanya binasa punah kesan kebodohan kepimpinan bobrok UMNO yang memerempatkan rakyat banyak terutama di Sabah yang kaya sumber alam.


Fikirlah dan telaah elak jadi lembu!



ISMAILY BUNGSU
sabah
2/11/2015

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.