Followers

Thursday, November 5, 2015

DAP ingatkan Arul jangan guna speaker elak berdebat OLEH MOHD FARHAN DARWIS

Zar Ali's photo.Ketua Whip Parlimen DAP Anthony Loke berkata Presiden 1Malaysia Development Berhad (1MDB) Arul Kanda Kandasamy tidak patut menggunakan speaker Dewan Rakyat sebagai alasan mengelak berdebat berkenaan isu syarikat itu

 Ketua Whip Parlimen DAP Anthony Loke berkata Presiden 1Malaysia Development Berhad (1MDB) Arul Kanda Kandasamy tidak patut menggunakan speaker Dewan Rakyat sebagai alasan mengelak berdebat berkenaan isu syarikat itu.

Ketua Whip Parlimen DAP Anthony Loke mengingatkan Presiden 1Malaysia Development Berhad (1MDB) Arul Kanda Kandasamy supaya tidak menggunakan speaker Dewan Rakyat sebagai alasan untuk mengelak daripada berdebat berkenaan isu syarikat itu.

Katanya, Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia sebelum ini berkata, tiada masalah bagi Arul ditemuramah mana-mana pihak, sekali gus menyebabkan ketua 1MDB itu tidak seharusnya mengelak untuk berdebat.

"Beliau sengaja membuat alasan. Tidak ada isu. Jangan gunakan speaker sebagai alasan untuk tidak berdebat," kata Loke kepada pemberita ketika ditemui di lobi Parlimen, hari ini.

"Kalau nak larikan diri, beritahu saja. Jangan cuba gunakan speaker untuk mengelak. Speaker katakan dengan jelas, Arul pernah diwawancara, tiada masalah," katanya yang juga ahli Parlimen Seremban. – 5 November, 2015.



See more at: http://www.themalaysianinsider.com/

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.