Followers

Saturday, October 17, 2015

Wanita Ini Berbogel, Mengamuk Dalam Restoran, Mengapa? Posted by Ibnu Hasyim


 
ANCHORAGE, ALASKA - Seorang wanita Alaska ditahan semalam selepas dia menanggalkan pakaiannya dan mengamuk merosakkan barangan dalam restoran Subway di Anchorage.
Menurut majalah Time, Nikki Abrell, 35, memasuki Subway pada kira-kira 5 petang dan dikunci dirinya di bilik mandi selama dua jam, didakwa merokok ganja sintetik.

Apabila dia muncul, dia benar-benar telanjang. Dia mula merobek jubin siling, memecahkan kerusi, mengetuk komputer dan sapukan makanan sekitar dalaman kedai. Menurut seorang pekerja yang kemudiannya mendapati najis manusia di atas lantai. News.com.au melaporkan.

Pekerja menghubungi polis pada kira-kira 07:30 berkata seorang wanita telah bertindak pelik. Abrell telah ditahan dan didakwa tiga tuduhan mendatangkan kerosakan jenayah, gangguan, dan menentang penangkapan. 

Penyelia penyelenggaraan bangunan berkata kerosakan di restoran itu dianggarkan lebih daripada $20,000. Sarjan polis Shaun Henry memberitahu KTVA bahawa varian ganja sintetik boleh membuat beberapa orang tidur dan boleh juga menjadikan mereka ganas. 

 
Ini lain, seorang wanita terekam dalam video juga mengamuk berelanjang di jalan Kota Hongkong..

Itu sebabnya agama Islam mengharamkan arak, menyebutnya sebagai najis, yang di dalamnya termasuk, dadah, ganja dan yang sejenis dengannya. Jauhi najis arak dan kuncu-kuncunya! (IH)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.