Followers

Tuesday, September 29, 2015

BERTAUBAT LAH AZWAN !! - Lihat Video Ini

Azwan Ali Buat Kecoh Lagi Maki Dan Gelar Ibu Bapa Peminatnya Anjing






Jika sebelum ini menjadi isu Azwan Ali memaki peminat gara-gara salah faham perkataan Menate, kini nampaknya perkara serupa berulang apabila dia dilihat sekali lagi memaki peminatnyanya hanya kerana salah faham perkataan JB.

Azwan Ali dikatakan ada memuat naik gambar di laman Instagramnya yang mempromosi rendang yang dibuat olehnya untuk dijual.

Namun ada peminat bernama Sitijuha bertanyakan kepadanya "jb xde ke?" yang membawa maksud di Johor Bahru tidak ada penghantaran ke.



Namun kerana dek salah faham selebriti berkenaan tanpa sebarang usul periksa, Azwan menggeluarkan kata-kata kesat kepada peminat di Instagram beliau selepas menyangka individu tersebut mempersoalkan jika Azwan kini sudah tidak ada “job”.
Baru selesai kes Menate, sampai ayah Rani Kulup 'soaud' suruh mintak maaf, sekarang dia baut lagi kerana terlalu ikut berasaan. Betul kata orang, "Ikut hati, mati".

Kerana terlalu ikutkan perasaan, peminat yang tidak bersalamh menjadi mangsa makian yang tidak berakal tersebut. Dari peminat itu yang berniat hendak membeli jualan beliau sudah pasti terbantut. Hendak berniaga pun jagalah tutur kata. -Siakapkeli.my


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.