Followers

Monday, September 21, 2015

BERLAGAK PANDAI


Nurliyana Abdullah's photo.

Biasanya orang EGO dan tembirang selalu saja mengatakan dia ada pengalaman dan tahu semua perkara.

Orang seperti ini kalau diajar dia tak peduli dan kepala otaknya asyik memikir yang lain atau suka sangat bertelefon usaha mencari kesempatan dan memang orang seperti ini bakal menyusahkan dirinya sendiri.

Saya pantang mengajar orang yang tidak serius seperti acu tak acu dan kemudian diajar menengking2 melawan seolah dia benar dan kalau orang semacam ini siaplah jangan usaha minta tunjuk dan sila lakukanlah sendiri akan tahu juga langit tinggi rendah.

Minta maaflah yang seperti ini terbaik tidak payahlah berkerja bawah saya dan usaha dilain tempat dan sekali saya diam tak peduli maka siaplah dikau " kau adalah kau dan aku adalah aku" dan diharap ini dapat difahami.


Selamat maju jaya


NURLIYANA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.