Followers

Tuesday, September 22, 2015

Berita yang buat najib terkencing....


Zar Ali's photo. Presiden Umno Datuk Seri Najib Abdul Razak dan Setiausaha Kerja Umno Datuk Ab Rauf Yusoh diarah oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur supaya memfailkan pembelaan berhubung saman yang difailkan anggota Umno Langkawi Anina Saadudin pada 1 Oktober. 

Ia berhubung sejumlah RM2.5 bilion yang didakwa didepositkan ke dalam akaun peribadi Najib untuk kepentingan parti. 

Pada masa yang sama, Najib dan Ab Rauf juga diarahkan oleh mahkamah untuk memfailkan afidavit jawapan pada 6 Oktober terhadap permohonan injunksi mareva Anina untuk membekukan aset Najib dan satu penghakiman akur ke atas presiden Umno itu, telah difailkan pada Jumaat. 

Perkara tersebut ditetapkan oleh Pendaftar Norfauziah Mohd Nordin susulan pengurusan kes hari ini.
Mahkamah juga menetapkan kes tersebut disebut pada 26 Oktober di depan Pesuruhjaya Kehakiman Mohd Zaki Abdul Wahab. 

Anina diwakili peguam Aizul Rohan and Irwan Iswat manakala Nor Emelia Mohd Iszeham dan Norhazira Abu Haiyan mewakili defenden.
Monday, September 21, 2015 Berita yang buat najib terkencing.... Presiden Umno Datuk Seri Najib Abdul Razak dan Setiausaha Kerja Umno Datuk Ab Rauf Yusoh diarah oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur supaya memfailkan pembelaan berhubung saman yang difailkan anggota Umno Langkawi Anina Saadudin pada 1 Oktober. Ia berhubung sejumlah RM2.5 bilion yang didakwa didepositkan ke dalam akaun peribadi Najib untuk kepentingan parti. Pada masa yang sama, Najib dan Ab Rauf juga diarahkan oleh mahkamah untuk memfailkan afidavit jawapan pada 6 Oktober terhadap permohonan injunksi mareva Anina untuk membekukan aset Najib dan satu penghakiman akur ke atas presiden Umno itu, telah difailkan pada Jumaat. Perkara tersebut ditetapkan oleh Pendaftar Norfauziah Mohd Nordin susulan pengurusan kes hari ini. Mahkamah juga menetapkan kes tersebut disebut pada 26 Oktober di depan Pesuruhjaya Kehakiman Mohd Zaki Abdul Wahab. Anina diwakili peguam Aizul Rohan and Irwan Iswat manakala Nor Emelia Mohd Iszeham dan Norhazira Abu Haiyan mewakili defenden.

Copy the BEST Traders and Make Money (One Click) : http://ow.ly/KNICZ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.