Followers

Tuesday, July 14, 2015

VIDEO - Macam Mana Tiba Tiba KPN Ada Telor Pulak !!

Kecoh Di Low Yat - IGP Arah Polis Tangkap Papagomo





Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar yang melawat Plaza Low Yat yang dicemari rusuhan dan keganasan di pusat membeli belah itu pada Sabtu dan Ahad.lalu mengesahkan bahawa kejadian itu berpunca daripada kes curi.

Katanya, rakan tertuduh yang ditangkap itu kemudiannya mengambil kesempatan dengan membuat kecoh dan ada pihak pula mengembar-gemburkan laporan bahawa kaum tertentu menindas dan menipu kaum yang lain sehingga mencetuskan rasa tidak puashati. Sehubungan itu, Khalid yang menamakan bloger Papagomo ditangkap.



Berita palsu: Polis buru PapaGomo

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar mengesahkan bahawa beliau mengarahkan penulis blog Wan Mohd Azri Wan Deris diberkas kerana membuat berita palsu berhubung pergaduhan di Plaza Low Yat.

Wan Mohd Azri adalah penulis blog yang menggunakan nama Papa Gomo di papagomo.com dan di laman sosial.



"Mereka (pengguna media sosial) membuat berita palsu dan salah seorang daripadanya adalah Papa Gomo.

"Saya sudah mengarahkan agar orang-orang ini ditangkap,” kata Khalid yang berharap Wan Mohd Azri akan tampil menyerahkan diri.

Khalid juga menjelaskan individu yang mencetuskan pergaduhan tersebut sememangnya mencuri satu telefon bimbit daripada salah sebuah kedai di plaza tersebut.

- mkini



KPN JANGAN BERPURA PURA, Anak Haramjadah Papagomo ni hidupnya hanya berpandukan dengan fitnah sana sini, untuk menyara kehidupan bersama anak2 nya. Saman Fitnah RM500 ribu terhadap DS Anwar pun masih belum dilangsaikan nya. Kenapa dia masih bermaharajalela dan tidak pernah dilokap - 
Ada kah MEMFITNAH Musuh Politik UMNO dapat perlindungan KHAS ? YDP Agong buat apa? Mufti Mufti seluruh negara kenapa diam MEMBISU ?




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.