Followers

Saturday, June 6, 2015

Muktamar PAS : Yesssss... Muktamar Luluskan Usul Putus Hubungan Dengan DAP.

Tanpa Bahas Itu macam baru betul beb... jangan Cakap aje Pung Pang Pung Pang tapi Habuk Pun Tak Ada... cuma kalau nak lagi Cantik dan Canggih buat pula Usul

Tergempar untuk Keluar Dari Pakatan Rakyat (PR) atas sebab DAP masih lagi ada didalam PR, kalau sudah DAP masih lagi ada di dalam PR serupa jugak lah masih lagi Berhubung dengan DAP yang dikatakan Anti Hudud... kah kah kah !.

Apa Barang setakat kata hendak Putus dengan DAP sedangkan DAP masih didalam PR, lagi pun PR bukan nya satu Gabungan yang di Daftarkan Pertubuhan nya, hanya nama nya aje PR tapi Lambang dan Logo pun tak ada... dan semasa Bertanding didalam Pilihan Raya semua Parti didalam PR menggunakan Lambang Parti masing-masing tak gitu beb... kah kah kah !.

Jadi rasa nya tiada Masalah untuk PAS Keluar dari PR yang hanya ada Tiga Parti Bergabung, ditambah lagi satu lagi Parti Gabungan iaitu Parti PKR pun bukan nya mahu kan kepada Hudud yang Diperjuangkan oleh PAS.

Oleh itu amat sesuai sangat lah jika Usul Keluar PR pun turut sama Dibentangkan dan seterus nya Diluluskan Tanpa Bahas secepat Mungkin... kah kah kah !. PAS berada didalam PR bukan nya Memberi Manafaat pun kepada PAS, yang banyak mendapat Manafaat dari PR hanya lah PKR dan DAP atas sebab Penyokong PAS yang banyak Menggundi PKR dan DAP, sedangkan Penyokong PKR dan DAP tak sebanyak mana pun Mengundi PAS.

Untuk itu tidak menjadi Masalah Besar kepada PAS dan Perjuangan PAS kan beb... kah kah kah !.

Ditambah lagi Menurut Ulama', LEBAI MERCUN serta Wala'un-Wala'un yang ada dalam PAS bahawa PAS Bertanding didalam Pilihan Raya bukan nya untuk Kemenangan semata-mata, tetapi ada lagi yang lebih Utama iatu mencari Keredhaan Allah SW. Jika Allah SWT mahukan PAS Menang sudah tentu PAS akan Menang walaupun keluar dari PR... kah kah kah !.

Tak Mungkin Golongan Ulama' Pewaris Nabi, Lebai-Lebai Mercun serta Wala'un dalam PAS TAK ADA TELOR untuk Keluar dari PR beb, gua langsung Tak Percaya jika ada yang mengatakan bahawa PAS Takut untuk Keluar dari PR. 100% gua sikit pun Tak Percaya lah yang Golongan Ulama' Perwaris Nabi serta Pejuang Islam Takut untuk Keluar dari PR... kah kah kah !.

Tak tahu lah gua jika lu orang Ulama', Lebai Mercun dan Wala'un-Wala'un dalam PAS hanya Mulut aje yang bercakap Perjuangan Islam, Jihad dan bla bla bla bla... tapi sebenar nya masih lagi TERLIUR dengan Status Yang Amat Berhormat (YAB), Yang Berhormat (YB) serta Bergaji lebih RM15,000 sebulan.

Tak Mungkin kan kan kan... Jika gua Salah Buktikan beb... kah kah kah !. Buktikan lah bahawa PAS bukan hanya setakat Parti untuk Pilihan Raya tetapi satu Gerakan Islam yang mahu Keredhaan Allah SWT seperti yang Didakwa, dan Buktikan juga bahawa Kepimpinan Baru PAS adalah Kepimpinan yang BERPERINSIP dalam Memperjuangkan Islam di Bumi Malaysia. Jangan Mulut Cakap lain Tetapi Perbuatan Lain Dari Yang Lain... kah kah kah !

Jangan nanti ada yang Mengatakan bahawa Pemimpin PAS Berstatus Ulama' Pewaris Nabi, Lebai-Lebai Mercun serta Wala'un-Wala'un sebagai MUNAFIK kerana Mulut Cakap Tapi Perbuatan Lain Dari Yang Lain. Jika Pemimpin DAP atau PKR ianya tidak menjadi Kehairanan kerana dikatakan Parti DAP dan PKR tersebut bukan nya mencari Keredhaan Allah SWT ... kah kah kah !.

Buat Pemimpin PAS Berstatus Ulama', Lebai-Lebai Mercun serta Wala'un-Wala'un, lu orang Jangan Marah beb... gua hanya Mengingatkan aje, bukan ke Ingat Mengingati tersebut Dituntut dalam Islam, cuma jika lu orang nak minta Nas dan Hadis untuk Menyokong kenyataan gua tersebut memang gua tak dapat lah Buktikan. Al maklum aje lah yang gua ni bukan nya Wala'un...

kah kah kah !. hemmmmm..... andai kata tulisan gua diatas menyingung perasaan lu orang terutama perkataan kah kah kah tersebut... baik lah gua tarik balik perkataan tersebut dan gantikan dengan yang lebih manis lagi iaitu... haakkk tuihhhhh !

Dicatat oleh Mat Indera Sipejuang

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.