Followers

Sunday, November 23, 2014

Juliana Evans Pesan Emma Maembong Tidak Perlu Takut Kita Bantai

 
jue+zizan
Sebelum ini Zizan Razak telah dikaitkan dengan pelakon cantik jelita Juliana Evans atau lebih mesra dipanggil Jue.

Bagaimanapun mereka telah menafikan hubungan tersebut dan hanya sekadar berkawan rapat sahaja. Selain dari itu Zizan juga sudah mengaku yang dia sudah pun menemui buah hatinya Emma Maembong.

Jue yang sudah beberapa bulan pulang dari overseas bagaimanapun masih ada cakap-cakap mengatakan yang dia bergaduh dengan Emma Maembong sewaktu berada di sana.


Menafikan perkara itu, Jue berkata "Siapa kata kami bergaduh? Saya tak jumpa dia pun sebaliknya hanya meluangkan masa dengan kawan-kawan yang kebetulan ada di sana seperti Afdal, Marina dan Kaka.  Jadi, hanya orang-orang yang berada di sana sahaja yang tahu cerita sebenar.

"Perjumpaan kami itu tidak ada maksud lain.  Tambahan pula kami sudah lama tidak berjumpa.  Dan kebetulan mereka di sana tidak salah untuk saya luangkan masa," memetik dari Media Hiburan Online.

emma

Selain itu ada juga cakap-cakap mengatakan kepulangan jue ke Malaysia adalah bertujuan ingin membalas dendam ataupun dengan kata lain cuba mengganggu hubungan yang kini terjalin antara Zizan dan Emma.

"Buat apa saya nak dendam atau marah, kerana antara kami hanya kawan rapat sahaja.  Jangan pertikaikan tujuan saya pulang ke Malaysia.  Jujurnya, saya gembira sebab dia sudah punya pasangan.

"Kalau boleh jangan ungkit lagi cerita lama. Saya tidak mahu dikatakan perosak kepada hubungan mereka kelak.  Dan untuk Emma, tak perlu takut dengan saya," pinta Jue.

Semoga pelbagai kata-kata atau khabar angin itu sampai di situ sahaja memandangkan Jue telah pun menjawab segala persoalan yang bermain di fikiran pihak media. - Siakapkeli.com.my

Read more: http://www.kitabantai.info/2014/11/juliana-evans-pesan-emma-maembong-tidak.html#ixzz3Js3UZJAc
 


Follow us: @kitabantai on Twitter | kitabantai on Facebook

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.