Followers

Monday, April 21, 2014

(Video) Kepada Kakitangan Awam Jadikan Ia Sebagai Pengajaran, Tolonglah Jangan Di Ikut Perangai Umno

 

Gambar Hiasan

Betul atau tidak DAKWAAN yang dikatakan oleh Lelaki Berbangsa India tersebut tak dapat lah gua nak pastikan KEBENARAN nya atas sebab gua tak ada kat sana semasa Kejadian tersebut berlaku, cuma kalau dilihat dari CAKAP dan BAHASA BADAN yang ditujukkan oleh kedua-dua Pihak jelas yang Dakwaan Lelaki Berbangsa India tersebut adalah BENAR dengan Dakwaan beliau.

Untuk itu kepada Kakitangan Awam yang Didakwa oleh Lelaki India sebagai KURANG AJAR jadikan ianya sebagai PENGAJARAN di HARI-HARI MENDATANG, kerana Lelaki India tersebut adalah Rakyat Malaysia yang sudah tentu bukan BANGLA atau pun Keturunan Penganas Sulu yang diberi Kad Pengenalan oleh Mahathir KUTTY dalam PROJEK IC beliau seperti di Negeri Sabah.

Kepada Lelaki India yang TERASA Diri beliau DIHINA dapat kiranya MEMAAFKAN Kakitangan Awam tersebut kerana tiada Manusia yang Tidak Melakukan KESALAHAN, dan SEHARUS nya Kesalahan tersebut boleh DIMAAFKAN jika Kakitangan Awam TERBABIT telah MENGAKUI Kesalahan yang beliau lakukan. Kecuali lah Kakitangan Awam itu Tidak atau Memohon Maaf SEKADAR untuk MENIPU.

Seperti Keturunan Inggeris Penjajah iaitu Umno, yang sudah lah Berpuluh Tahun Melakukan Kesalahan kepada Rakyat Malaysia kemudian masih Mengaku Diri sebagai yang TERBAIK, TAK CUKUP dengan itu buat pulak Slogan-Slogan Maut seperti Kepimpinan Melalui Tauladan, Ikut Sunnah Rasullullah SAW, Wassatiyah dan yang Terkini adalah Umno SOKONG HUDUD... kah kah kah !.
hemmmmm..... nasib lu lah umno oiiii... kerana mengaitkan segala keburukan dengan lu, sebab nya perangai lu memang buruk beb... kah kah kah... A B U.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.