Followers

Tuesday, April 15, 2014

"Pilih Saya, Saya Bukan Pak Turut Anwar"

Photo: “Parti kita tidak boleh hanya ada satu orang untuk berfikir. Jika saya jadi bos, saya juga mahu pak turut. Jika orang terus kata 'tidak' kepada saya mungkin kata 'kita tak boleh bekerjasama'.

"Anwar dan saya sebaya tapi ada pengalaman berbeza. Kami boleh jadi gandingan yang baik

http://www.malaysiakini.com/news/259944

#JommKitaZaasstt

Ummu Umairah  Ummu Umairah Fi Sabilillah
“Parti kita tidak boleh hanya ada satu orang untuk berfikir. Jika saya jadi bos, saya juga mahu pak turut. Jika orang terus kata 'tidak' kepada saya mungkin kata 'kita tak boleh bekerjasama'.

"Anwar dan saya sebaya tapi ada pengalaman berb
eza. Kami boleh jadi gandingan yang baik 

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.