Followers

Tuesday, December 31, 2013

HEBOH DI ALAM MAYA BERITA KETUA MENTERI PULAU PINANG LIM GUAN ENG BAKAL MENGGUNAKAN KERETA W221 MERCEDES BENZ S300L?????



Kini sedang berpusing amat ligat di alam siber betapa Ketua Menteri Pulau Pinang YAB Lim Guan Eng telah membeli sebuah kereta jenama Mercedes Benz keluaran dan model paling baru dalam pasaran W221 S300L berwarna  'Palladium Silver'.

Nombor pendaftaran yang di khaskan untuk kereta rasmi Ketua Menteri Pulau Pinang, PG 1 kelihatan masih di kekalkan untuk kereta tersebut.

Kisah ini di petik dari satu blog Paultan yang mengisahkan kononnya pembelian beberapa buah kereta Toyota Camry 2.5 pada bulan Oktober lalu dimana salah sebuah dariinya yang di guna pakai oleh KM Pulau Pinang hanyalah sementara waktu saja sehingga kereta Mercedes Benz ini sampai.

Jika kisah ini benar maka sememang sepatutnya YAB Sdr Lim Guan Eng memberikan penjelasan .. kalau ianya merupakan suatu fitnah jahat maka sewajarnya juga di beritahu kepada rakyat dan tindakan undang-undang harus diambil keatas pengendali blog tersebut.

Rasa-rasanya ada yang tidak kena dengan cerita ini... YAB Lim Guan Eng yang terkenal sebagai hidup sederhana boleh terliur nak pesan dan guna kereta Mercedes Benz yang harganya melebehi RM500,000. sebagai kereta rasmi Ketua Menteri Pulau Pinang.



 http://omakkau.blogspot.com/2013/12/heboh-di-alam-maya-berita-ketua-menteri.html

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.