Followers

Friday, December 13, 2013

EDISI KANTOI! BUKTI KDN HANYA LAKU DI DALAM PERHIMPUNAN AGUNG UMNO SAJA!!!



Bukti KDN untuk babitkan timbalan presiden pas, mohamad sabu dengan kegiatan syiah hanya satu rakaan dongeng yang ditokok tambah musuh politik mat sabu sendiri.

Mengkagumi seseorang pemimpin tidak semestinya mengikut akidah pemimpin tersebut. Jika seorang pemimpin kafir mencipta alat teknology canggih, kemudian kita kagum dengan beliau atas dasar kepintaran nya, adakah kita secara automatik sudah menganut akidah individu tersebut ?

1 - Pujian mat sabu kepada pemimpin syiah atas dasar prinsip mereka memerintah sebuah negara. (Jika dibandingkan dengan umno yang kuat menipu dan makan rasuah)! 
 
Bukan atas dasar pegangan agama & fahaman mereka. Perbezaan disitu sangat jelas. Tidak boleh kita menuduh seseorang penganut berfahaman syiah kerana pujian kepada pemimpin syiah itu semata mata.

2 - Tuduhan perlu dibuktikan sekali dengan kegiatan yang sangat jelas seperti menyokong fahaman syiah dari segi amalan ritual (solat,puasa,hukum, dan lain2). Ataupun bersama NGO syiah menuntut kebebasan fahaman syiah dimalaysia.

3 - jika Seseorang itu Menyumbangkan dari segi kewangan,tenaga, untuk mengembangkan fahaman syiah dimalaysia, itu baru dilihat sebagai pendokong/terlibat dalam aktiviti syiah sepertimana tuduhan yang dibuat oleh ahmad zahid hamidi.

4 - bukti yang KDN dedahkan bahawa mohamad sabu pernah bersalawat & solat mengikut cara fahaman syiah. Bukti ini tidak lebih dari bercakap kosong tanpa disertakan dengan bukti kukuh seperti rakaman video/suara.

5 - ahmad zahid hamidi bertegas akan terus memerangi fahaman syiah dari terus menular. Menurut menteri hal ehwal agama jamil khir, penganut fahaman syiah bebas mengamalkan fahaman mereka tetapi dilarang menyebarkan fahaman tersebut.

6 - Dalam hal membanteras fahaman syiah, admin sangat setuju dengan ahmad zahid & jamil khir yang mahu membanteras penyebaran ajaran syiah dari terus menular dinegara ini, tetapi jangan ambil kesempatan menuduh lawan politik sewenang - wenangnya!

7 - Tetapi admin sangat keliru dengan tuduhan yang dilemparkan keatas mohamad sabu. Apakah jenis pertuduhan yang boleh mendakwa mohamad sabu dimahkamah? Dengan memuji pemimpin syiah saja boleh didakwa? 
 
Udang-undang menyatakan kepada si penyebar/pendakwah syiah saja yang akan didakwa, kepada penganut fahaman syiah tanpa menyebarkan fahaman tersebut tidak akan didakwa mengikut undang - undang malaysia.

8 - mengikut bukti yang KDN dedahkan, ia nampak lebih cenderung untuk menuduh mohamad sabu sebagai penganut fahaman syiah. 
 
Tetapi tidak nampak pula sebagai pendakwah /pendokong/aktivis/penyebar ajaran tersebut. Bagaimana ingin mendakwa mohamad sabu jika tuduhan hanya lebih kepada seorang penganut dan bukanlah penyebar syiah?

Inilah permainan busuk mereka! Anda sudah nampak mereka hanya ingin menipu rakyat malaysia? kamu telah kelirukan banyak pihak! Kamu telah perbodohkan rakyat malaysia kebanyakan mereka pengundi 47% umno/bn. Penyokong pakatan rakyat tidak sebodoh penyokong regim umno!



-admin power- [13/12/2013]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.