Followers

Friday, November 20, 2015

Saya bahagia dengan Ramli MS – Alyah FMT Reporters



Alyah mengakui kehidupannya bersama Ramli kini semakin bahagia

PETALING JAYA: Penyanyi Noor Hasliah Abu Hasan atau lebih dikenali sebagai Alyah, 34, mengakui dirinya kini semakin bahagia disamping suami tercinta, Datuk Ramli MS.

Alyah yang berkongsi pengalaman hidupnya dengan sebuah laman portal hiburan memberitahu, walaupun perkahwinannya bermula dengan cara yang tidak begitu baik, namun, segalanya kini telah berubah.

“Setiap perkahwinan ada cerita tersendiri. Ada perkahwinan yang bermula hambar tetapi akhirnya bahagia dan ada juga yang bermula dengan bahagia tetapi pengakhirannya tidak bagus.

“Seperti saya sendiri, perkahwinan saya bermula tidak begitu baik, berlaku krisis. Tetapi lama-kelamaan, suasana perkahwinan saya semakin baik,” katanya.

Jelas Alyah lagi, dia tidak pernah menyesal dengan apa yang berlaku dalam perkahwinannya, sebaliknya, menjadikan setiap yang terjadi sebagai satu proses pembelajaran untuk memperbaiki diri.

Dalam masa yang sama, Alyah turut menafikan perkahwinannya bersama juri tetap rancangan hiburan Gegar Vaganza terbitan stesen televisyen berbayar Astro itu menghadapi masalah.

Sebelum ini, perkahwinan pasangan berkenaan telah mencetuskan kontroversi apabila Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menyerbu kediaman Ramli yang turut dihuni Alyah.

Bagaimanapun, berdasarkan pemeriksaan lanjut, pasangan itu didapati telah bernikah di luar negara, namun, belum mendaftarkan perkahwinannya di negara ini.

Alyah juga pernah memuat menaik beberapa status mengenai perkahwinannya itu hingga menimbulkan spekulasi dalam kalangannya peminatnya.


FMT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.