Followers

Monday, August 24, 2015

"Kalau nak Mati, Kita Mati Bersama Najib" - Ketua UMNO Bahagian Kepong


KUALA LUMPUR, 23 Ogos : Ketua UMNO Bahagian Kepong, Senator Datuk Ridzuan Abdul Hamid berkata mati dalam politik lebih baik dari mati dalam kemalangan.

“(saya) Takkan bergerak walau seinci bersama Najib bahkan akan terus berjuang bersama UMNO.

“Kami akan sentiasa berperang dengan musuh. Kalau nak mati, kita mati bersama Najib. Itu Ikrar, mati dalam politik lebih baik daripada mati katak atau mati dalam eksiden,” katanya memetik satu laporan dari MalaysiaKini.

Beliau berkata demikian ketika berucap di Mesyuarat UMNO Bahagian Kepong di Hotel Hilton hari ini.

Selain itu, Ridzuan juga turut meluahkan perasaan kecewa dengan bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin yang seringkali mempersoalkan isu derma RM2.6 billion.


 





“Dia makin dipecat makin garang, pergi ke merata bahagian, dan persoalkan RM2.6 bilion. Bukankah mereka berjanji untuk mempertahankan Najib.

“Tetapi mengapakah mereka sering menghentam dan membawa masalah seperti isu syarikat 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan isu RM2.6 bilion,” tegasnya.

Ridzuan juga berkata sikap Muhyiddin memang seorang yang berpendidikan tinggi dalam bidang agama namun sikapnya berbeza apabila dia tidak setia kepada seorang pemimpin.

“Orangnya beragama, bapanya adalah seorang yang yang disanjung tinggi, tapi anaknya baru dua tahun dua bulan jadi Timbalan Perdana Menteri, tidak setia kepada Perdana Menteri,” katanya - siakapkeli

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.