Followers

Friday, November 18, 2011

MUFTI PERAK MASIH MAHU SATUKAN PAS - UMNO ?

Wauuu..ini berita baik untuk Hassan Ali dan Umno. Al Mufti nak Pas sama Umno bersatu. Bagus gagus..bila sudah bersatu baru kuat orang melayu.

Cina sama India Islam dalam pas sila pilih parti masing2. Bila Pas sudah join umno maka tak ada tempat lagilah cina dan India muslim dalam pas sebab umno tak suka cina sama hindu.

Tok Guru Nik Aziz pun sudah boleh bersiap sedia untuk balik mengajaq kat pondok sebab lepas ni kalau tak Harussani yang jadi Mursyidul AM tentu Lebai Zul yang akan jadi.

Bila Pas sudah join umno senanglah sikit Hassan Ali sebab tak payah lagi nak masuk umno. Bila tak masuk umno tak ada la orang nak maki. Bijak bijak....

Pemuda Pas Perak tentu buat kenduri sebab Mufti kesayangan depa ni akan jadi mursyidul am Pas. Depa memang cukup sayang kat mufti haram jadah depa ni.

Anjing anjing yang join umno dalam himpunan maki kristian kat selangor tentu menyalak nyalak tanda syukur sebab Pas nak join umno.

Wahh.. suka benar la anjing anjing pro kerajaan perpaduan yang dok ada dalam Pas selama ni. Mampus la MatSabu kalau Pas join umno nanti dia cuma akan jadi pemeriksa kira2 di cawangan saja kah kah kah.

Haram jadah mufti ni memang haram jadah. Tapi lagi haram jadah orang Pas yang dok sokong mufti haramjadah ni. 


Bicara Abu Nawas

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.