Followers

Wednesday, March 23, 2011

TOLAK BN-UMNO, KATAKAN "TIDAK" KEPADA PARTI MALAYA YANG RACIST DAN FANATIK ITU,

Kita sudah bosan, kita sudah muak, kita sudah benci diperlakukan seperti bukan rakyat jati malaysia, kita selalu ditindas dan diancam, ditangkap dan diperbodohkan. 

Saya mendesak kepada semua orang-orang Kristian di Malaysia, termasuk orang-orang non-Muslim yang lain di Sabah dan Sarawak untuk tetap bersatu dan menolak kerajaan Barisan Nasional (BN) yang dipimpin oleh UMNO kerana mereka telah menindas kita untuk begitu sialan lama. 

Mereka telah merampas Alkitab kita, mereka melarang kita untuk menggunakan nama "ALLAH", mereka melarang kita untuk merayakan Krismas terbuka, mereka tidak memberi kita hak yang sama sebagai perlembagaan Malaysia, iaitu kebebasan dalam agama, dan motif utama mereka adalah memecah belahkan dan memerintah kita sampai mati. 

Ini salah, sesuatu yang sangat-sangat salah dalam kemanusiaan. Saya mohon anda untuk menolak kerajaan syaitan itu dan tegakkan kembali ajaran agama kita, jangan tertipu dengan BN-UMNO mengatakan bahawa Kadazandusun, Murut, Rungus, Iban, Dayak, Kayan, Penan, Bidayuh, Kenyah, Lundayeh atau apa saja kaum anda, namakan saja itu konon berasal dari keluarga rumpun Melayu. BOHONG! itu pembohongan mereka, itu merupakan propaganda bodoh dan omong kosong mereka untuk menjerat kita. 

TOLAK BN-UMNO, KATAKAN "TIDAK" KEPADA PARTI MALAYA YANG RACIST DAN FANATIK ITU, selamatkan iman kita, selamatkan hak kita, selamatkan generasi kita, selamatkan bangsa kita. Tuhan memberkati setiap orang dari kamu, amen 

JOSEPH WILFRED

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.