Followers

Monday, March 21, 2011

Lelaki Itu Bukan Anwar !!!

Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) menolak bahawa lelaki di dalam video seks yang hangat ketika ini adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Ini adalah video rekaan untuk Anwar," kata pengarah komunikasi PKR Nik Nazmi Nik Ahmad.

Satu rakaman video yang menunjukkan seorang lelaki yang mirip dengan ketua pemimpin pembangkang melakukan hubungan seks dengan seorang wanita dipercayai seorang pelacur dari China muncul hari ini.

Rakaman selama 21 minit itu ditunjukkan kepada ahli media oleh seorang lelaki yang hanya mahu dikenali sebagai sebagai Datuk T.

Datuk T mengatakan bahawa rakaman video kamera litar tertutup pada 21 Februarui ini ditemui di bilik hotel di Kuala Lumpur.

"Ia bukan Datuk Seri Anwar. Ini adalah satu usaha lagi oleh Barisan Nasional untuk memberikan persepsi awam dia sebagai orang yang tidak bermoral yang tidak mampu memimpin bangsa," menurut ahli biro politik PAS Khalid Samad kepada The Insider Malaysia.

Naib presiden PKR Tian Chua Chang juga mendakwa bahawa Barisan Nasional (BN) telah putus asa, "ini adalah percubaan mengalihkan dari isu-isu besar seperti pilihanraya dan semata-mata serangan peribadi."

Semasa tayangan pagi tadi Datuk T berkata beliau mahu pihak media menonton video membabitkan ahli politik berkenaan sebelum menghantar salinan kepadanya dan isterinya
“untuk mengenal pasti orang dalam video”   

"Kami tidak mahu melibatkan kerajaan dalam semua ini. Jika ia dan isterinya tidak mengundurkan diri, maka kami akan menyeru panel bebas NGO untuk melakukan penyiasatan forensik ke atas video," katanya selepas video itu ditayangkan.

Video hitam-putih ditunjukkan dalam beberapa bahagian, bermula dengan seorang ahli politik dengan seorang wanita dengan ciri-ciri Asia Timur, dan seorang lelaki tak dikenali di dalam sebuah bilik hotel.

Bahagian kedua, mencatat dari empat sudut yang sedikit berbeza, menunjukkan seorang individu menerima seks oral dari perempuan dan kemudian melakukan hubungan seksual dengannya dengan beberapa posisi.

Aksi seks itu berlangsung selama 17 minit sebelum lelaki itu keluar ke arah kanan, dipercayai menuju ke bilik air.

Wanita itu, setelah membersihkan dirinya dengan beberapa tisu, kemudian membongkar barangan milik ahli politik itu, untuk 'memerangkapnya' apa yang dimaksudkan Datuk T, sebuah jam tangan Omega.

Datuk T berkata orang yang menemui video ini, yang dirujuk sebagai
tersebut dalam tempoh seminggu dari sekarang. "orang dalam" diminta untuk kembali ke hotel untuk mencari jam itu selepas ahli politik itu meninggalkan hotel.

"Selepas membuat pemeriksaan, saya dapati terdapat empat kamera CCTV tersembunyi," orang dalam berkata dalam sebuah kenyataannya mendakwa Anwar adalah orang dalam video itu.

Datuk T turut menunjukkan sebuah jam tangan Omega kepada wartawan, mendakwa bahawa itulah yang dituntut oleh 'kumpulan' lelaki ini, yang juga tidak mahu dikenali.

Kerdit :
Malaysian Insider

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.