Followers

Sunday, January 30, 2011

Tarian separuh bogel jadi tarikan ceramah BN di Tenang

Inilah jadinya bila pelakon video lucah, Chua Soi Lek menjadi rujukan MB Johor, Datuk Ghani Othman selaku pengarah jentera pilihanraya untuk Barisan Nasional di DUN Tenang. Apabila melibatkan isu-isu agama Islam, Chua Soi Lek bagaikan ulama besar yang maksum apabila seolah-olah menjadi rujukan MB itu di dalam mehjalankan kempen di DUN Tenang.

Sebelum ini, Ulama besar Barisan Nasional, merangkap mursyidul Am Tuan Guru Chua Soi Lek dilihat bagaikan pasangan beregu yang serasi bersama MB Johor di dalam melemparkan penghinaan terhadap Agama Islam. Chua Soi Lek menghantarkan bola tanggung isu "Salam dan Negara Islam" lalu MB Johor melakukan pukulan killer "isu hukum hudud" di hadapan masyarakat bukan Islam di Dun Tenang, rujuk link ini [Cikgu Mala] dan ini [Milo].

Malam tadi, sebagai peluang terakhir untuk melakukan kempen Barisan Nasional di DUN Tenang, satu majlis tarian separuh bogel yang berlatar belakangkan konsep satu Malaysia dan Najib, telah diadakan bagi menarik para pengundi ke majlis ceramah Barisan Nasional.

Barangkali inilah antara kaedah berkesan Barisan Nasional hasil nasihat dan buah fikiran Ulama Besar mereka Tuan Guru Chua Soi Lek di dalam menarik pengundi untuk mendengar ceramah mereka. Mungkin inilah ajaran Islam sebenar menurut perjuangan UMNO dan Barisan Nasional.

Tarian separuh bogel sudah berjaya diadakan, mungkin selepas ini UMNO dan Barisan Nasional boleh juga mempertimbangkan untuk menganjurkan tarian bogel pula bagi menarik lebih ramai pendengar ke ceramah-ceramah mereka, agar lebih cepat kita semua mampos ditimpa azab dari Allah S.W.T!

Nuffnang Ads


ReJaM© "Hidup UMNO! Hidup Barisan Nasional! Hidup Maksiat!"

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/01/tarian-separuh-bogel-jadi-tarikan.html#ixzz1CWSvIgot

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.