Followers

Wednesday, June 2, 2010

Sudah tiba masanya untuk Samy berambus dari MIC

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata sudah tiba masanya untuk Presiden MIC Datuk Seri S Samy Vellu meninggalkan kepimpinan parti itu. "Samy, sudah sampai masanya untuk pergi.

Dalam kepimpinan saya, hampir setiap orang telah bersara, termasuk diri saya. Beliau menyifatkan Samy telah mencatat sejarah sebagai pemimpin yang memegang jawatan tertinggi parti paling lama dalam sesebuah parti politik.


"Bila dia pegang jawatan terlalu lama, sudah tentu orang tidak mahu dia," tambah Mahathir. Baru – baru ini Samy Vellu telah memecat setiausaha agung parti S Murugessan

Berambus, berambus, berambus. Samy No Value kamu pergi gali lubang kubur kamu sendiri, lepas tu ajak MIC dan Mahathir masuk sekali. Gua boleh tolong timbuskan. Hidup kat dunia ni pun buat alam sekitar tercemar je.

MIC perlu berundur dari BN... apa guna samy haram jadah berundur dan digantikan kan pula dengan presiden baru bila sudah pasti mereka2 ini hanya tahu mengikut telunjuk Umno.. MIC tidak relevan lagi dan semua kena terima kenyataan bahawa MIC tidak akan mampu membela nasib rakyat khasnya kaum India walaupun beratus ribu pemimpin berganti... Boring gila bila ada berita MIC celaka...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.