Followers

Sunday, February 28, 2010

Mengapa Parlimen Malaysia Terbaik Di Dunia..?? - sendirimauingat

Perjalanan Persidangan Parlimen di Malaysia adalah persidangan yang
terbaik dan teraman di seluruh Dunia,kalau nak dibandingkan dengan
Persidangan Parlimen negara-neraga Demokrasi di Seluruh Dunia,
Mengapa dan Kenapa...jawapannya ada dini...Seterusnya

Oleh : Nangkubai pada 12:30 AM

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Parlimen la ni masih diterajui oleh Barisan Nasional dan Pakatan Rakyat sebagai Pembangkang ,so Pakatan Rakyat menghormati perundangan persidangan Parlimen .

Tapi hang jangan terperanjat nanti apabila PRU13 Pakatan Rakyat menjadi Parti pemerintah di malaysia dan Barisan Nasional akan menjadi parti pembangkang. Senario terajang , tumbuk menumbuk akan berlaku seperti di Perak Dan Kelantan dan juga tunjuk punggong di Kedah .

Di mana sahja Barisan Nasional menjadi parti pembangkang peristiwa buruk akan berlaku kerana puak UMNOBN tak pernah menghormati system pelembagaan di Malaysia > Puak UMNOBN masih berfikir bahawasanya Malaysia ini DEpa yang punya . Nauzubilah


# Bila UMNO jadi pembangkang, dah pasti akan berlaku seperti yang berlaku di Turkey itu. Contoh di Kelantan, lihat U tube bagaimana UMNO selaku pembangkang, ADUN UMNO menendang dan menyepak ADUN PAS...tapi di Parlimen, PAS, PKR DAN DAP adalah PEMBANGKANG, MP2 kita begitu sopan dan menurut segara perintah dan arahan oleh Speaker Dewan Rakyat.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.