Followers

Thursday, November 26, 2009

DS ANWAR Menang Lagi - Fitnah NST Isu $3 Billion


Berapa kali dah NST di saman??banyak kali dan berkali-kali..kali ini Mahkamah tinggi arahkan pula NST membayar RM100 ribu kepada DS Anwar Ibrahim selepas didapati bersalah memfitnah Mantan Tmb Perdana Menteri tersebut.
NST juga diarahkan membayar RM 20 ribu untuk kos mahkamah,NST diheret ke mahkamah atas tuduhan memfitnah DS Anwar Ibrahim menyorokkan RM3 billion di akaun-akaun di luar negara. Sudah terang lagi berunggun api..inilah peumpamaan yang sesuai terhadap suratkhabar tajaan Umno di negara kita yang memang terang-terang kerjanya memfitnah lalu menginginkan rakyat sentiasa membenci PR dan pimpinannya.
Perangai dan budaya suratkhabar Umno dan BN yang sentiasa mengambil kesempatan menaburkan fitnah tanpa mengira kesan terhadap yang terfitnah,apa yang penting dengan berita fitnah itu rakyat akan segera membenci dan mencerca seseorang pimpinan Pakatan Rakyat,sedangkan pimpinan yang terfitnah tiada ruang dan tempat untuk membela diri..sehinggalah fitnah itu berjalan di setiap benak fikiran rakyat yang telah diracuni,inilah matlamat kerja-kerja jahat suratkhabar Umno..
Bai : Apa lu orang tunggu lagi...kasi boikot la bro,manyak yahat oo.
sumber: sendirimauingat.blogspot

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.