Followers

Sunday, December 6, 2015

SALURAN DARAH TERSUMBAT ??


Tasly Kapsul Danshen Plus's photo.

KAPSUL DANSHEN PLUS : RM175 sebotol

Sekitar KL dan Selangor penghantaran disediakan. 


Selepas hari raya makan langgar pantang, sedia maklum maklum makanan kita pada hari raya berminyak, banyak lemak, berangin, kolesterol tinggi, minuman pula kandungan gula sangat tinggi serta pewarna. 

Selepas hari raya ramai yang menghubungi saya dan bertanya ...kenapa badan lesu, sakit belakang, pening, angin?? Jawapannya ...makan tak jaga. sebab hari raya makan pulut, ketupat rendang, minum banyak air batu, air bergas sebab tuh badan akan keluar simptom kerana mungkin makan berlebihan. 

Disyorkan ketika ini ubat darah tinggi atau ubat hospital jangan sesekali tinggal kerana risiko serangan jantung atau strok memang ada bila tekanan darah sangat tinggi dan darah pekat. Hubungi kami untuk membantu masalah perjalanan darah anda dengan Kapsul Danshen Plus ia membantu membersihkan saluran darah tersumbat , darah yang pekat serta melancar semula perjalanan darah. Walaupun tiada penyakit digalak juga ambil produk ini untum bantu perjalanan darah. 

Produk supplimen ini sesuai untuk semua orang dan ramai juga yang disahkan tahap kesihatan yang baik tapi dalam masa yang ada masalah seperti : 

~ sakit belakang
~ semput serta cepat penat
~ lenguh lenguh tangan
~ kebas
~ rasa berat di bahu
~ ganguan imbangan
~ lesu dan kurang bertenaga
~ sakit kepala sebelah


inilah antara masalah serta simptom yang jelas berkaitan peredaran darah sama ada darah pekat , kolesterol tinggi atau saluran darah tersumbat. Simptom adalah petunjuk jelas tentang kesihatan kita. 

Jadi ramai yang hanya bertumpu kepada penyakit, dimana bila disahkan tiada penyakit maka ramai anggap dirinya sihat sedangkan simptom simptom telah jelas.

Jadi tidak salah kita berusaha untuk sihat, lagi pun ramai hari ini tiada penyakit kena serangan jantung dan strok sebab tidak ambil peduli simptom yang telah sedia ada dalam badan seseorang. 

"Hanya orang sakit dan terlantar faham nikmatnya sihat" 

Sekiranya kita masih ada pilihan berusaha lah untuk bantu kesihatan sendiri sebelum terlantar....in shaa Allah.

PM PM PM PM PM PM www.facebook.com/messages/taslydanshen
 
Blog Produk dan Pengedar Seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei www.sakitdada.com

Hotline Tasly Hubungi : 012-666 7007 pn.fadzleen , 019-2602000 bhaseer 013-3942100 Darwis

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.