Followers

Sunday, November 22, 2015

SETUJU TPPA KITA DALAM BAHAYA - Ismaily Bungsu F

Ismaily Bungsu F
 
 



SETUJU TPPA KITA DALAM BAHAYA

TENTUNYA ramai kalangan kita tak tahu maksud di sebalik TPPA itu dan bijak pandai ramai yang membantah dan tampil menyuarakan tetapi tidak ramai yang memahami kenapa Obama mahu sangat Najib tandatangan dan bersetuju.

Sebaik saja Najib bersetuju nanti maka kita akan masuk ke sangkar yang di diami oleh singa2 yang jahat dan kesannya kita akan menjadi budak suruhan, ma
lah anak cucu cicit kita bakal menderita untuk selama2nya.

Perlu kita tahu bahawa Obama yang sejak kebelakangan ini sudah dua kali ke Malaysia dan Najib sendiri ketemunya di Amerika bermain golf kala Malaysia terima petaka banjir besar di Kelantan.

Obama sebenarnya dikelilingi oleh penasihat2 Zionis Amerika yang kuasai politik global dunia dan tentu saja apa yang bakal dilakukan seharusnya menguntungkan Amerika/yahudi dan ini sudah jelas.

Kita sudah tahu kesan zionis memainkan pertama politik Amerika makanya mereka berjaya menghancurkan politik Arab di Timur tengah, satu2 negara arab di sana mereka kerjakan dan raja Arab yang kuat juga sekarang menjadi budak suruhan Amerika.

Presiden Putin di Russia termasuk kepimpinan China tahu sangat permainan dan rancangan sulit "one world order" puak Zionis ini dan ini juga pernah di tulis oleh Paul Findley lewat bukunya yang berjodol THEY DARE TO SPEAK OUT. Paul merupakan sanet Amerika selama sekitar 20 tahun dibenci kutuk Yahudi dan banyak tahu rahsia Zionis dan semua terbongkar dalam buku yang mengandungi 500 halaman itu yang cukup laris dijual di Amerika.

Seperti saya katakan Russia tahu rancangan Zionis Amerika itu dan itu sebab sebaik saja SOROS dan Rotthchild masuk ke Russia akan mereka tangkap sebab mereka punya niat yang cukup membahayakan negara mereka.

Nah, kenapa Obama begitu baik dengan Najib selaku PM Malaysia? ini kita kena tahu sebab leher Najib sendiri dalam genggaman Obama dan sebaik saja dia menolak TPPA maka kemungkinan besar kasusnya terkait 1MDB dan Altantuya akan menjerat lehernya sendiri.

Sudahnya Najib dalam keadaan serba salah.

Bila dalam keadaan serba salah dan kesannya nanti Najib TERPAKSA bersetuju untuk tandatangan TPPA dan sebaiknya ditandatangan maka Malaysia akan menjadi budak suruhan dan negara kita akan menjadi pertahanan Amerika menentang kuasa besar China termasuk Russia dan kesannnya dari sini akan jelas kita bakal menjadi pertembungan yang cukup bahaya bila mana perang dunia ke-3 meletus.

Sekaligus sebelum itu CIA dan Mossad akan menimbulkan bermacam konflik untuk menghancurkan politik kita di Malaysia ini dan tidak hairan akan terjadi seperti di negara2 Timur tengah hancur musnah jadinya malah mungkin akan lebih teruk banding mereka di sana.

Sekarang ini mereka akan menggunakan segala macam termasuk teknologi untuk kuasai dan membeli maruah para pemimpin kita di Malaysia yang gilakan kekayaan duniawi dan hakikat sebenar tanpa kita tahu ialah dunia Islam dan ini terbukti bila mana negara Israel ditubuh dalam tahun 1948 dan ketika yahudi disembelih oleh orang2 Hiltler, sebelum Hilter menembak diri ia berkata ia tinggalkan sedikit bilangan Yahudi agar dunia tahu betapa jahatnya mereka itu.

Rasanya kita harus banyak membaca perancangan2 Yahudi ini dan musuhnya bukan saja Islam malah juga lain agama tetapi yang paling ditakutinya bila Islam dunia bersatu dan visi mereka akan gagal. Inilah hakikatnya!





ISMAILY BUNGSU
sabah
21/11/2015

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.