Followers

Saturday, November 7, 2015

PM NAJIB PENAKUT


Ismaily Bungsu C's photo.

DULU ia beriya2 mahu saman WSJ dan katanya selesa depan sekarang sudah ulang2 selesa terus dilewati tanpa ada samannya dari seorang bernama Najib.

Tiba2 dia mengatakan kalau dia saman/bicara di USA itu tidak akan memberikan bayaran yang lumayan dan jelas seolah Najib tahu bahawa dia bakal menang.

Ini bukan soal menang kalah tetapi soal maruah Najib sebagai PM Malaysia dan bukan soal bayaran dan soal bayaran bagi najib tidak penting sebab dia punya wang lebih dari 2.6 bilion.

Sepatut demi nama PM Najib dan terlibat negara Malaysia yang sama maksudnya termasuk kita ini yang tinggal di Malaysia, seorang PM Najib yang akui pahlawan Bugis yang gagah perkasa sepatut terus saja saman WSJ itu kesan memfitnah Najib.

Bila PM Najib tidak mahu saman jelas apa yang diperkatakan oleh WSJ itu memang benar dan bukan fitnah dan rakyat tentu berfikiran begitu.

Sebagai pahlawan yang JANTAN bukan pondan sepatut Najib harus tampil menyaman tak kira bicara di manapun dan tak kita berapa jumlah yang dibayar nanti kalau menang sebab bukan nilai saman diperlukan tetapi membetulkan keadaan sebenar demi bersihkan nama Malaysia yang dikata punya PM super korup.

Kesan Najib enggan saman maka bolehlah dikatakan yang PM Najib kita ini memang penakut dan tak berani hadapi hakikat tetapi di Tv dan media lokal bukan main hebat dia berbicara seolah dia itu semacam malaikat.


ISMAILY BUNGSU

Kota Kinabalu,  Sabah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.