Followers

Friday, September 25, 2015

Kos Lawatan Luar Negara PM Yang Di Bayar Rakyat Meningkat Kerana ROSMAH.....Sebarkan suarakami


Pendedahkan Rosmah dikatakan telah menginap di Hotel Atlantis, Dubai yang menelan belanja sebanyak 120,00 dirham atau kira-kira RM100,000 untuk satu malam tidak pernah dinafikan. Rosmah yang dikenali boros dalam berbelanje terutama dalam pembelian barangan mewah telah meningkat kos lawatan PM ke luar negara sebayak 40%.

Adakah munasabah menghabiskan wang rakyat sebanyak RM100k semalam untuk menginap di hotel mewah?

Sikap boros Rosmah ini signifikan dengan laporan yang dikeluarkan oleh JPM bahawa perbelanjaan lawatan luar negara Perdana Menteri meningkat 40% yang pernah dibentangkan di Parlimen.

Keputusan Najib memberi peruntukan sebanyak RM111 Juta kepada Permata yang dikuasai Rosmah juga telah mendapat bantahan ahli-ahli Parlimen. Namu bantahan ini tidak diindahkan oleh Najib,

Apa yang menjadi persoalan mengapa tiada penasihat-penasihat Najib yang memberi nasihat bahawa tindakan tersebut mengundang padah.

Sikap degil Najib mengikut kata Rosmah telah membawa maruah dan rakyat Malaysia tercalar dengan skandal terbesar abad ini bukan sahaja di Malaysia malah menjadi buah mulut seluruh dunia.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.