Followers

Tuesday, September 15, 2015

Hakikat Sebenar, Himpunan Baju Merah Di Lihat Sebagai Kempen Untuk Meraih Sokongan Bangsa Melayu Terhadap Najib Razak ...

Azrin Shah Aziz's photo.

Rakyat Malaysia terutama yang berbangsa melayu telah di seru supaya menghadiri satu perhimpunan yang di namakan Himpunan Baju Merah pada 16 September 2015 iaitu tarikh yang sama HARI MALAYSIA di sambut bagi melahirkan sokongan terhadap kerajaan atau yang jelasnya kepada Najib Razak.

Seruan tersebut telah di buat oleh Setiausaha Agung Umno, Tengku Adnan Tengku Mansor yang meminta rakyat ikut hadir ke himpunan anjuran Dato Jamal, yang juga Ketua Umno Sungai Besar @ Pemilik Restoran Ikan Bakar Sekincan.

Jamal Ikan Bakar merupakan 'Dalang Utama' untuk perhimpunan ini. Beliau di lihat jelas seakan cuba "menanggok di air keroh" bilamana akan muncul dengan pelbagai agendanya untuk setiap kali Himpunan BERSIH di lakukan. 

Namun apa yang pasti agenda beliau tidak lain dan tidak bukan adalah untuk meraih perhatian serta mengambil tempat di mata Najib Razak.

Akan tetapi sedikit malang buat jamal bilamana Najib Razak dan Isterinya Rosmah Mansor telah berlepas keluar negara semalam untuk ke Amerika Syarikat.

Antara Kenyataan Yang Perlu Anda Renungkan Bila Mendengar Sebutan Himpunan Baju Merah:
Apakah Tujuan Sebenar Ia Diadakan,.......

1. Bukankah untuk membantu Penganjur mencapai agenda peribadinya ?


2. Bukankah untuk lebih menggalakkan Najib agar terus EGO dengan kekuasaannya ?


3. Bukankah untuk membantu UMNO menutupi permasalahan dalaman mereka ?


4. Bukankah untuk memesongkan pandangan rakyat terhadap skandal-skandal yang menghantui Najib Razak, contohnya 1MDB & DERMA RM2.6 BILLION ?


5. Bukahkah untuk memberikan tanggapan pada Bangsa lain bahawa Bangsa Melayu tetap menyokong UMNO & NAJIB walaupun mereka melakukan kesalahan ?


Fikirkanlah, Di mana letaknya MARAUH MELAYU bila kita 

" TETAP MERELAKAN WALAUPUN KITA DI PERBODOHKAN"..
.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.