Followers

Wednesday, August 19, 2015

Siapakah Sebenarnya Awek Cun JPJ Ini Sampai Ada Yang Rela Disaman



Bermain di dada laman sosial terutamanya Facebook, Twitter dan aplikasi WhatsApp gambar seorang awek 'cun' yang berpakaian seragam Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ)  di mana ia menjadi bualan ramai terutama bagi kaum lelaki.

Ada yang memuatnaik gambar berkenaan dengan kapsyen "tolonglah saman saya!", "Kalau awek JPJ mcnni . Awak nak saman saya banyak mana pun saya sanggup . Tolong la saya merayu . Saman la saya" dan macam-macam lagi kepsyen yang menggelikan hati.

Tapi tahukah anda semua siapa sebenarnya awek atau gadis JPJ yang membuatkan 'tulang rusuk lelaki tiba-tiba bergetar' ini?.

Beliau adalah seorang model Hijabista, blogger, pengacara qari junior dan juga merupakan pelakon di dalam drama 'Dunia Lola' yang memegang watak bernama Laila.

Beliau dikatakan berbaju seragam JPJ berkenaan untuk menjayakan telemovie komidi bertajuk Din Sardin yang bergandingan bersama Izue Islam dan Amir Raja Lawak di mana sudahpun dalam proses pergambaran.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.