Followers

Thursday, August 6, 2015

Nur Jazlan enggan ulas lagi siasatan PAC

 
Timbalan Menteri Dalam Negeri Datuk Nur Jazlan Mohamed enggan menjawab sebarang soalan mengenai Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) dengan alasan bahawa beliau kini merupakan anggota eksekutif.

Dalam satu sidang media hari ini di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, beliau enggan mengulas soalan berkaitan penangguhan mesyuarat PAC yang dilontarkan oleh wartawan.

"Tidak boleh saya komen hal PAC yang terletak bawah parlimen dalam peranan saya sebagai timbalan menteri, yang terletak di bawah (badan) eksekutif.

"Saya ulang sekali lagi, saya sekarang anggota eksekutif, saya tak boleh komen pasal perkara-perkara di bawah parlimen," tegasnya apabila ditanya oleh wartawan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.