Followers

Monday, August 24, 2015

MELAYU AKAN BANGSAT SEKIRANYA NAJIB TERUS BERKUASA


 Bangsa melayu akan bangsat sekiranya najib tun razak terus berkuasa!! Bangsa melayu akan berpecah seterusnya bangsat seandainya najib tun razak tidak disingkirkan!!

Sekiranya najib tun razak dok syok dan angau sendiri; selagi itulah umno serta BN akan goyah!! Imej najib tun razak terlalu teruk masakini. Beliau buatlah apa sekalipun untuk menipu dan memperbodohkan rakyat jelata namun keseluruhan warganegara kita tidak boleh diperbodohkan lagi oleh beliau!!

Malahan, umno serta BN akan bertambah kuat sekiranya najib tun razak berundur secepat yang mungkin!! Tanpa najib tun razak; melayu serta keseluruhan bangsa di negara kita akan bersatu kerana masakini kita sedang hadapi krisis keyakinan terhadap Perdana Menteri dengan begitu teruk sekali dalam salasilah sejarah politik tanahair!!

Rakyat bukan saja hilang keyakinan tetapi tidak percaya lagi kepada kepimpinan mahupun keperibadian najib tun razak!!

Kepimpinan kerajaan masakini telah salahguna kuasa khususnya dalam agenda untuk menutup kes skandal 1MDB!!

Perkembangan mutakhir peguam negara baru yang haprak tubuh pasukan petugas khas 'task force' tetapi suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia (sprm) tidak dipilih untuk menganggotainya!! Kenapa begitu?!

Nak siasat pasal penyelewengan kewangan dan rasuah tetapi SPRM tidak dipilih menganggotai 'task force' baru ini!! Apa peguam negara ingat rakyat bodoh tak boleh nak fikir tentang perbuatan mungkar mereka ini untuk menutup salahlaku penyelewengan mahupun kes skandal 1MDB?!

Kepimpinan hari ini berkonspirasi untuk menutup kes skandal 1MDB serta dana rm2.6 billion yang masuk akaun peribadi Perdana Menteri dan dalam masa yang sama mereka mencipta cerita kononnya ada komplot untuk jatuhkan kerajaan!! Siapa yang berkomplot untuk jatuhkan kerajaan?!

Perjuangan saya bukan untuk jatuhkan kerajaan tetapi untuk menegakkan kebenaran lawan amalan rasuah seterusnya menyingkir mana-mana tokoh pemimpin korup yang terlibat dalam kes penyelewengan ini!! Itu saja!!

Saya sedih melihat ramai daripada pemimpin-pemimpin umno dah jadi bodoh serta bangang bila mereka cuba nak menegakkan benang yang basah!!

Kepada semua pemimpin umno dari kategori ini; saya secara jujur dan ikhlas ingin nasihatkan mereka agar cepat insaf serta takutlah pada tuhan bukan takut sesama manusia yang mungkar!!

Melindungi tokoh pemimpin mungkar bukan saja salah di sisi undang-undang duniawi tetapi juga salah di sisi hukum-hakam agama!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.