Followers

Monday, August 10, 2015

Ku Li harap kabinet selesai kemelut negara

 
Anggota Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah mahu barisan baru Kabinet menyelesaikan segera semua kemelut yang berlaku dalam negara ini.

Beliau berkata ini bagi mengelakkan rakyat menanggung beban kerana bimbang banyak masalah berkaitan kemajuan rakyat tidak dapat diselesaikan khususnya kenaikan harga barang dan peluang pekerjaan.

"Rombakan Kabinet baru-baru ini (28 Julai lepas) adalah hak Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak kerana team baru yang dilantik itu mengikut kesesuaian di bawah pentadbirannya (Najib)," katanya.

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Aidilfitri Majlis Belia Kelantan (MBK) di Bukit Chekati di Gua Musang semalam, beliau turut mengharapkan barisan baru kabinet itu mendapat sokongan rakyat khususnya dari segi pembelaan kepada kehidupan mereka.

Rombakan kabinet itu menyaksikan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri menggantikan Tan Sri Muhyiddin Yassin di samping tujuh menteri dan sembilan timbalan menteri baru.

- Bernama

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.