Followers

Monday, July 27, 2015

Muhyiddin - Orang Cakap The Edge Tak Betul, Cuba Cakap Apa Yang Tak Betul?

 Saya baca The Edge untuk faham 1MDB, kata Muhyiddin




Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berucap di mesyuarat Umno Cheras malam ini. Beliau mengaku 'sukar nak faham mengenai 1MDB sehingga terpaksa baca


Tan Sri Muhyiddin Yassin mengakui terpaksa membaca akhbar The Edge untuk mendapatkan maklumat mengenai syarikat bermasalah 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Timbalan perdana menteri turut mempersoalkan sumber mana lagi yang boleh rakyat percaya mengenai laporan 1MDB jika laporan The Edge tidak boleh dipercayai.

"Saya sendiri pun sukar nak faham mengenai 1MDB, sampai saya terpaksa baca dari The Edge .

"Orang cakap dekat saya laporan The Edge tidak betul, jadi bagitau saya apa yang betul," katanya semasa merasmikan Majlis Perwakilan Umno Bahagian Cheras di Kuala Lumpur malam ini.

- themalaysianinsider

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.