Followers

Wednesday, July 22, 2015

KPN gelar Papagomo beruk Adam Abu Bakar

 
khalid_papagomo_watsup_600_2

Beliau menafikan pernah meghubungi blogger Papagomo seperti yang disiarkan di Facebook.

SHAH ALAM: Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar menafikan bahawa beliau pernah menghubungi blogger Papagomo berhubung insiden pergaduhan di Plaza Low Yat.

Katanya, beliau langsung tidak pernah menghubungi Papagomo atau Wan Muhammad Azri Wan Deris dan menyifatkan blogger yang sering mengeluarkan kenyataan perkauman itu seperti binatang.

“Saya tidak pernah WhatsApps dia. Saya menafikan saya pernah ber Whatsapp dengan orang ini atau beruk ini,” katanya dalam sidang media di I-City, Shah Alam pada Rabu.

Minggu lalu, tersebar di laman sosial yang diviralkan mengenai paparan skrin yang yang mendakwa Khalid sedia menyelesaikan ‘isu Low Yat’ dengan bayaran RM20,000.

Manakala satu lagi paparan skrin dimuatnaik pada petang Isnin yang menafikan perbualan Papagomo dan Khalid.

Peguam Papagomo, Ahmad Shuaib Ismail menjelaskan akaun Facebook itu bukan kepunyaan anak guamannya.

Papagomo telahpun meminta maaf kepada Khalid susulan kejadian itu.

“Saya dahpun padamkan. Minta hal ini jangan diperbesarkan boleh? Masih Hari Raya dan saya harap Tan Sri boleh maafkan kesilapan saya,” tulis Papagomo.

Manakala, ia didakwa dibalas oleh Khalid, “Ok, tapi kamu jangan buat lagi Azri.

“This is nation matter… deal with it or silent.”

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.