Followers

Saturday, June 6, 2015

RAYUAN KEPADA MANTAN PIMPINAN PAS



Ana, mewakili sebahagian ahli-ahli PAS, menyeru semua pimpinan PAS yang kalah dalam pemilihan parti semalam supaya MENOLAK semua jenis tawaran lantikan ke apa jua jenis jawatan parti di peringkat pusat atau negeri (jika ada).

Rayuan ini berasaskan kepada pertimbangan-pertimbangan berikut:

1. Perwakilan-perwakilan telah memberi mesej yang jelas bahawa anda semua TIDAK DI PERLUKAN secara "toto" dan blok dengan undian chai mereka.

2. Pimpinan yang baru sudah mempunyai pasukan chai mereka sendiri dan anda tidak perlu menggangu-gugat pasukan ini. Beri peluang pada pasukan baru membuktikan mereka juga mampu memimpin dengan lebih baik daripada prestasi anda dahulu.

3. Anda semua kalah kerana dituduh golongan liberal, Anwarinas, Jebon, anai-anai, pencinta DAP, munafik haraki, pengkhianat parti, penghina Presiden dan macam-macam lagi gelaran yang amat menghinakan dan memalukan.

Dan kami yakin anda semua kalah bukan kerana tak buat kerja.

Jadi adakah selepas Muktamar anda semua sudah bersih dan kini boleh pula di tawarkan dengan jawatan-jawatan? Jadi permintaan kami tolong jangan malukan diri anda dan diri kami dengan menerima pelantikan jawatan parti cara "pintu belakang". Berjuang terus sepertimana Khalid ibnu Walid dengan menjadi ahli biasa saja.

Ir. Izham Hashim 6 Jun 2015 Che Ibrahim Mohamed:

Wahai perosak2 Jamaah, samada kamu Jebon, parasit, barua broker, tolol, liberal, sekular, endorgan, anwarinas, kuda tunggagan dap atau munafik haraki, ternyata kamu telah berjaya dibersihkan dari terus mengkhianati jamaah dan presiden, kamu telah dikuburkan secara berjamaah melalui program pelupusan etnik jebon yg anti ulama.

Oleh itu kamu jgn lagi menghampiri jemaah yg suci ini kerana ianya akan menjauhkan pertolongan dan keredaan Allah kpd jamaah yg sudah suci murni ini, jgn kamu kotori jubah2 ulama kami yg putih berseri dgn nanah2 kamu yg busuk kohong, kelupoq lah kamu bersama dap dan pkr yg menjadi tuan sebenar kamu.

PERKUKUH PAKATAN RAKYAT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.