Followers

Friday, May 22, 2015

Artikel Menghasut : Orang Najib Sudah Mula Belasah Muhyiddin Yassin Elok lah tu...


Hari ni Rakaman Ucapan Muhyiddin yang mengatakan mahu Orang-Orang Najib yang terlibat dalam 1MDB DIPECAT dan DISIASAT Tersebar, hari ini juga Orang Najib BELASAH Tan Sri Muhyiddin yang juga Menteri Pelajaran sebagai MALAS turun ke bawah... kah kah kah !.

Mengikut kata Ahli Majlis Tertinggin Umno yang juga Bekas Timbalan Menteri Pelajaran Datuk Dr. Fuad Zarkashi, beliau ada menerima Posting Gambar sebuah Sekolah di Keningau Sabah yang Terlalu DAIF.

Dimana menurut beliau ianya berpunca dari Pegawai yang Bertanggungjawab Tidak Turun Padang... Dan kenapa Pegawai tersebut Tidak Turun adalah disebabkan Menteri Pelajaran dan Timbalan Menteri Pelajaran juga MALAS turun ke bawah, justeru itu Menteri dan Timbalan Menteri Pelajaran tidak akan tahu apa yang berlaku di bawah... 




Siapa Menteri tersebut tak lain adalah Tan Sri Muhyiddin Yassin. Sayang Seribu kali sayang... walaupun TEGURAN Datuk Dr. Fuad Zarkasi tersebut sesuatu yang Elok namun teguran tersebut bukan lah datang dari KEIKHLASAN sebenar, melainkan hanya untuk Membuka PEKUNG Muhyiddin dan Secara Halus Memberi sokongan kepada Najib sebagai Perdana Menteri.

Ini lah dia WAJAH UMNO yang sebenar... membuat sesuatu tanpa Keikhlasan dan bukan Demi Untuk Rakyat, walaupun menurut Presiden PAS yang Keikhlasan adalah antara orang tersebut dengan Allah SWT namun rasanya didalam Politik ianya Wajar Diragui akan Keikhlasan tersebut. sumber FMT hemmmmm..... mahukah agaknya najib mendengar saranan muhyiddin... rasanya payah banyak atas sebab orang-orang dalam 1mdb adalah orang najib... jadi tahu sama tahu sudah lah beb... kah kah kah !.

 

Dicatat oleh Mat Indera Sipejuang

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.