Followers

Monday, April 6, 2015

Siapakah yang akan dapat selamatkan Najib.. ??

Dalam sehari dua ni bermacam perkara berlaku, malang duka yang bertimpa-timpa saling tak putus-putus menguji kewibawaan Najib sebagai Perdana Menteri...

Apakah kejadian ini secara kebetulan atau sebaliknya wallahu hu aklam,, bila mantan PM Dr Matahir suruh Najib bersara secara terbuka dengan lantang kononnya demi nama baik Malaysia di mata dunia... dengan cara tak semena-mena helikopter vvip pula meletup diudara dan terhempas,, dan mangsa yang meninggal pula ada ada kaitan penting dengan Najib.. 
 
Siapa tak kenal Jamaluddin Jarjis yang turut sama menjadi arwah, arwah, Husni Handzalah dan Ismail Sabri adolah exco Najib semasa Najib menjadi Ketua Pemuda Umno, maka mereka dilantik menteri melainkan arwah diberikan jawatan Duta ke Amerika taraf menteri setelah ada kes yang kecoh disatu ketika dahulu..

Terkedu Najib...

Rosmah pun turut bersedih...


Hangpa lihat sendiri mimik muka Najib, aku sendiri kesian..

Mengikut cakap-cakap di media, helikopter meletup di udara sebelum terhempas,,, secara teknikal helikopter kalau mengalami kerusakan tidak akan meletup di udara melainkan perbuatan khianat. 
 
Helikopter yang terhempas semalam boleh dikategorikan sebagai  helikopter yang canggih (dlm kelasnya) dan selamat dinaikki. Helikopter ini dibuat oleh Airbus Helicopter. Nama Airbus Helicopter adalah yang terbaik di dunia, Sebab ia mendapat kepercayaan untuk membawa VVIP dan koperat tentang keselamatannya.

Jika andaian aku ini benar sekali pun, apakah Najib boleh mengambil tindakan diatas siapa punya kerja yang terlibat?.. Tugas ini semua terletak diatas kuasa Ketua Polis Negara,,, namun beranikah KPN membuat siasatan dan mengambil tindakan undang-undang,,, 
 
Kesian Najib,,,menteri yang jaga polis bukan sepupunya lagi, kerana sekarang dia dah jaga askar...

Apa pun kita sama-sama tunggu, apa akan jadi dalam politik umno seterusnya,,, yang bakal lenyap dibumi Malaysia..


Manjung Mari

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.