Followers

Tuesday, March 31, 2015

Pelawak Popular Didakwa Minta Gambar Bogel

 Seorang pelawak popular didakwa bermain cinta dengan ramai wanita dengan menggunakan popularitinya serta pelbagai tipu helah.


Perkara itu didedahkan oleh seorang wanita bernama Sasha yang juga merupakan salah seorang mangsa kepada pelawak tersebut.


"Bukan saya seorang saja yang dieprdaya serta ditipu oleh lelaki itu. Ketika melepak bersama kawan-kawan, saya terkejut kerana pelawak itu juga cuba untuk mengurat mereka.

"Ini bukannya tuduhan melulu kerana saya berani tampil membuat pengakuan berdasarkan bukti yang ada pada saya. Helah yang digunakan sama saja iaitu dengan meminta gambar bogel serta mahu berborak secara 'video call'.

"Dia pandai berdrama membuat muka sedih meminta simpati dengan pelbagai kenyataan yang dibuat olehnya. Namun saya percaya sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga," katanya.

Tambah Sasha lagi, dia berasa muak dengan perangai pelawak itu dan berkata bukan setiap wanita murah dan senang termakan janji manis.

"Bukan setiap wanita murah dan termakan janji manis dengna begitu mudah. Saya harap dia segera berhenti membuat kerja bodoh sebelum jatuh kerana perangai buruknya sendiri."

Dalam pada itu, Sasha turut menegaskan dia tidak berniat untuk menjatuhkan pelawak itu tetapi tindak tanduknya yang membuatkan popularitinya merudum.

"Saya tahu dia pasti akan memutar belit cerita selepas mengetahui kenyataan yang dibuat oleh saya ini. namun saya bukan bercakap kosong tetapi ada bukti yang saya simpan dan jika perlu saya akan tunjuk semuanya."

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.