Followers

Monday, March 9, 2015

1 April 2015 - Semua Rakyat Malaysia Menjadi Kaya Raya Secara Automatik Ikut Kata Menteri.

Kurang sebulan dari sekarang semua rakyat Malaysia secara automatiknya akan dianggap sebagai kaya raya tanpa kira dia kerja apa atau bergaji berapa sekalipun dalam sebulan. 

Bahkan budak2 sekolah yang masih belajar pun automatik dah jadi kaya raya. 

Aku rasa ini la bukti bahawa kerajaan Barisan Nasional memang menjaga kebajikan dan kepentingan rakyat Malaysia. 

Kalau tak mana kau nak cari satu2nya negara yang mampu membuatkan semua rakyatnya kaya secara automatik? 

Masih tak reti2 bersyukur dan berterima kasih kepada Barisan Nasional selaku pemimpin dan pentadbir negara?

Mengikut keterangan Ahmad Maslan pada tahun lepas ;



Menteri kata hanya orang kaya saja yang dikenakan GST. Mulai bulan depan semua yang beli topup kena GST. 

Semua yang cucuk duit ikut MEPS pun kena GST. Dan menteri pula kata hanya si kaya je yang kena GST. Maka ini bermaksud sesiapa yang membayar GST = dia kaya.
Oleh kerana aku pengguna kad topup maka aku dah tentu automatik bayar GST.
  Oleh kerana aku pengguna maka sudah tentula banyak barangan kepenggunaan yang perlu aku bayar berserta GST kelak. Dan menteri kata hanya si kaya bayar GST. Maka ini bermaksud bulan depan aku automatik dah jadi kaya.
Yang mana2 gaji 400 sebulan pun dah jadi kaya. Beli barangan dikenakan GST.
Yang mana budak2 sekolah ada handphone zaman sekarang kena topup segala pun dah tentu orang kaya sebab hanya orang kaya je yang terikat dengan pembayaran GST.
Bestnya.
Tak sabar2 kot nak jadi orang kaya. Wieeeeee.... best kotttt..
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH 


Ameno World

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.