Followers

Friday, December 12, 2014

Pengakuan Seorang Pengurus Yang Ditumbuk Artis Yang Mabuk Di Lobi Hotel

 Awalnya mendakwa dirinya disampuk, tetapi terkini seorang Pengurus Jabatan Kontrak dikenali sebagai Ismail Mahtar, 53, mendakwa dirinya adalah mangsa kepada kes amuk membabitkan penyanyi Aliff Aziz.

Dia yang masih terkejut dengan kejadian tersebut mendakwa secara tidak semena-mena diserang Aliff dalam kejadian yang berlaku kira-kira jam 6.15 pagi, pada Isnin lalu.



"Apabila keluar ke lobi, saya nampak ada tiga orang di situ dan salah seorangnya dalam keadaan tidak berbaju dan hanya berseluar pendek. Semasa hendak menyalakan rokok, tiba-tiba pemuda yang tidak berbaju itu menjerit dan terus meluru ke arah saya.

"Saya sempat mengelak dan lari dari situ tetapi dia mengejar saya dan pada masa itu saya terjatuh tetapi saya cuba bangun. Kemudian saya terjatuh lagi.

"Apabila saya sudah jatuh dia mendekati saya dan di tepinya ada sebuah kipas meja. Dia terus mencapai kipas itu dan mahu memukul saya tetapi tindakannya itu sempat dihalang seorang pengawal dan seorang rakannya.

Kesan lebam yang dialami mangsa



"Tapi ketika dia mendekati saya itu, saya memang ada terbau arak (liqour) dari badannya dan bau itu sangat kuat," katanya ketika menceritakan kembali kejadian tersebut kepada media.

Ismail mendakwa dia mengalami kecederaan patah tulang bahu di sebelah tangan kanan dan mendapatkan rawatan di sebuah klinik pakar. Hasil pemeriksaan, doktor memberitahu kecederaan itu memerlukannya pembedahan kecil dengan segera.

"Sehingga hari ini tangan kanan saya lebam dan kebas. Doktor memberitahu saya perlu menjalani pembedahan dengan segera manakala kos pembedahan dianggarkan RM10,000," ujarnya yang sudah membuat laporan polis di Balai Polis Sentul. Kes itu kemudian telah dirujuk ke Balai Polis Chow Kit.

"Pada hari itu saya terpaksa membatalkan mesyuarat dan menangguhkan urusan kerja. Malah, saya menanggung kesakitan akibat kejadian itu dan perlu menjalani pembedahan segera yang menelan kos yang banyak.

"Saya mahu dia berjumpa dan memohon maaf kepada saya. Jika tidak, saya tidak akan teragak-agak mengambil tindakan saman terhadapnya atas kecederaan yang saya alami ini," tegasnya yang mahu penyanyi itu berjumpa dan membuat permohonan maaf padanya dalam tempoh dua minggu sebelum mengambil tindakan undang-undang.

Sumber: MD




KHAS UNTUK SDRKU BADRUL HISHAM SAHARIN Kadang kadang aku naik pening tengok gelagak ahli ahli PKR ni. hang pa nak jadi apa sebenarnya , nak jadi orang , nak jadi anjing atau nak jadi babi , Dah la pemimpin buat banyak hal. kita Pejuang pun nak buat jugak ke , Badrul ko bukan pencacai, ko bukan baru masok PKR, Ko bukan pengampu .Badrul aku kenal hang sejak kita mulakan gerakan Reformasi lagi sejak belom ada Parti keADILan Nasional lagi. selepas tertubuhnya PKN ( Parti keADILan Nasional ) Kita sama sama berjuang ke hulu ke hilir. turun naik mahkamah, turun naik jalanraya bersama. ke seluruh negara berceramah hang dgn cara hang aku dgn cara aku. Pertama ikut Anuar Tahir. kemudian ikut Roslan Kasim. Tujuan kita satu nak menegakkan keadilan untuk Dato Seri Anwar Ibrahim khasnya Rakyat Malaysia Amnya , waktu itu dalam kepala hotak kita tak fikir kedudukan, pangkat macam Pemimpin keadilan sekarang , Tetapi tuduhan terhadap Azmin Ali ni aku dengar sejak parti di tubuhkan. Pelbagai ,sebagai Pengiring ,pembantu Setiausaha Agong pertama Sdr Anwar Tahir selama 3 tahun , Pengiring dan pembantu Ketua Penerangan Roslan Kassim 2 tahun aku dah tentu di Ibupejabat setiap hari dan ke mana sahaja Anwar Tahir dan Roslan kassim pergi. 2 minggu kita berkampong di Lunas untuk menangkan Saifuddin Nasution yg lupa diri.Siapa pengarah pilihanraya Lunas , apa yang aku tak dengar tentang Azmin Ali ni bermacam macam. mostly dari geng Ezam celaka Dulu. Dulu kita ingat Ezam betul ,last last dia tikam kita dari belakang. Azmin tetap ada bersama kita. Tetapi Azmin Ali sampai sekarang tetap istiqamah dalam perjuangan , tetap ada bersama keadilan , tetap bersama bersama Anwar Ibrahim ,tetapi aku tak nafikan setiap manusia ada melakukan kesilapan ,termasuk Azmin Ali , mungkin yg aku tahu tentang dia semuanya bagus dan baik. tetapi dari mula aku kenal dia berbagai tuduhan ,fithnah yg aku dengar pasal dia belom lagi aku jumpa , belom lagi aku tengok , mana dia semua tuduhan tu .Kalau la kesalahan dia menjatuhkan Khalid Ibrahim aku sokong bro. aku setuju khalid celaka itu di jatuhkan sebab dia lupa diri. dia tak berpijak di bumi yg nyata. itu bukan sebab dia kan? bukan apa bro. aku bukan baru masuk keadilan. aku sama dgn kau bersama keadilan sejak orang langsung tak berani join,tak berani tunjuk tak berani mengaku.,bukan mcm sekarang sekor sekor nak tunjuk berani tunjuk bagus,duduk senang atas kesusahan orang lain. Aku tak nak berkurang ajar dgn ko Badrul , aku kawan ko. kita dalam satu rumah. tapi apa yg ko buat mengembirakan melayu umno celaka , orang yg kita nak jatuhkan , nak humban kerana menipu rakyat , apa yg ko buat sama mcm barua barua. dalam PAS yg menikam Parti itu dari dalam , kalau ko rasa ada yg tidak kena dgn Azmin Azli bawa ke dalam majlis pimpinan, sekali tak jalan ke dua kedua tak jalan ke tiga sampai jalan , mesti ada caranya. Aku rasa ko pun kenal perangai aku. kalau tak betul aku tak kira siapa even Anwar Ibrahim II ,aku bantai. haji hadi pun aku bantai. kalau mahathir celaka kita boleh hentam, najib kita hentam tak kan pimpinan kita buat salah kita diam. tapi masaalahnya mana bukti bukti. aku bukan jenis serang sembrono. tiada bukti yg nyata aku tak masuk bro. berbagai tuduhan terhadap Azmin dari Parti mula di tubuhkan tapi sampai sekarang kosong. Tak kan kerana dia bekas anak angkat mahathir. ko serang dia. itu dulu bro. jadi apa bukti lain ,mana dia? aku pun dok tunggu jugak, ni ko siap buat press conf. panggil Tv3 haramajadah lagi apa cer ni bro. Aku Tv3 nak Interview aku pasal KUCING bro bukan pasal Politik aku tolak, aku tolak. Macam yang aku cakap Kalau mahathir celaka pun kita boleh jatuhkan bro inikan pula pemimpin kita tapi kena caranya , kena gaya nya, jangan lari dari perjuangan kita bro. kita Reformis bukan barua haprak dalam parti. aku tak kisah orang kata aku kosong, tak di pedulikan, Pemimpin tak perduli aku ,tiada jawatan , siapa jamil. Jamil hanya menyalak, hanya melalak no problem bro. tapi ingat aku terlibat sama sama menubuhkan parti ini. Kesenangan mereka sekarang atas kesusahan aku juga. kalau mereka ada maruah mereka akan sedar jadi siapa silap aku Langkah. lebih elok aku tiada jawatan senang sikit aku hentam, cuma aku nak bukti yg benar benar. Ok bercakap pasal ko kata Azmin Ali setuju gelaran Dato Seri Anwar di ambil. come on bro. mustahil ko tak paham situasi di malaysia. Orang melayu masih menggangap Salotan Umpama Tuhan bro, cuba ko letakan diri ko di tempat dia apa yg boleh ko lakukan, ko nak lawan salotan , ko nak di katakan pendurhaka. ingat di malaysia suka atau tidak jawatan menteri besar tu masih kena tunggu kesukaan istana bro untuk menjaga segalanya bagi mereka , tambah pulak kita belah pakatan . aku berani cakap Azmin ali ibaratkan di telan mati emak di luah mati bapak.He is in the position that he cannot do anything! Siapa tahu dalam majlis di raja tu hanya dia seorang belah pakatan ,tak termasuk salotan .yg lain? lagi pun bro Dato Seri Anwar tak heran dgn gelaran tu bro tak heran. dengan gelaran yg tak boleh tolong di Titi sirotalmustaqim nanti bro. Jadi jgn la benda mcm ni ko nak buat nama parti kita busuk bro.Nama ko besar,aku rasa geram bila org seperti ko di hina. tapi ko jgn mulakan , aku amat amat berharap bro ko aku dan kawan kawan reformis yg tinggal jgn jadi barua dalam parti kita. kalau ada yg main tali air kita tengok dulu. ko tetap kawan aku , aku ni manusia yg jenis bukan KAKI JILAT JUBUR PEMIMPIN, Pernah dengar aku puji dan puja mana mana pemimpin termasuk Anwar Ibrahim, buktikan. betul aku pertahankan, benar aku sokong, tak betul aku tibai itu je. aku berjuang dari mula sampai sekarang tiasa satu sen pun PARTI , PEMIMPIN bagi duit. semua duit aku sendiri.pembicaraan Anwar Ibrahim di PUTRAJAYA , sewa teksi pergi balik sehari Rm 50/ berapa hari kita disana. ada siapa tanggung aku, ada siapa bayar aku, tapi ini semua kerana perjuangan kita. so jgn jatuhkan.Aku pernah Minta sumbangan untuk kucing terbiar pun aku di permainkan , di tipu. Kita jgn jadi barua berua dalam PAS belom pegang PUTRAJAYA sudah jadi berok mak yeh , belom apa apa sudah jadi kacang lupakan kulit, belom apa apa sudah tikam kawan dari belakang, belom apa apa sudah perasan bagus, belom apa apa sudah menyalak dan melalak macam anjing. die orang ingat pakai jubah, pakai serban, pakai ketayap,. berjanggut sudah cukup bagus. ok bro aku harap ko paham maksod dan hajat penulisan aku bro ok. Tapi bro kalau kerana tulisan aku ni lepas ni budak budak ko nak hentam aku suruh die orang cermin muka dia orang ok bro. tanya mereka di mana mereka ketika kita di hina dan di caci. ok bro. Salam Reformasi Jamil Bin ismail @ Jamilkucing

Make Money at : http://bit.ly/copy_win

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.