Followers

Sunday, December 7, 2014

KETUA PEMBANGKANG DUN SELANGOR AKAN SERAHKAN BALIK KERETA RASMINYA ESOK ?????



Ketua Pembangkang di Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor, Datuk Samsudin Lias akan memulangkan semula kereta rasmi yang diperuntukan kepada beliau oleh kerajaan Pakatan Rakyat (PR) negeri Selangor esok.

Sumber Badan Perhubungan UMNO Selangor memaklumkan, kereta rasmi berkenaan akan diserahkan di hadapan bangunan DUN Selangor kira-kira jam 10 pagi esok.

Samsudin, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional (BN) kawasan Sungai Burong kemudiannya akan turut memberikan kenyataan kepada media berhubung rasional tindakan beliau itu.

Sebelum ini semua 11 ADUN UMNO/BN telah menolak pemberian peruntukan RM200,000 setahun untuk mereka kerana menyifatkan ia satu penghinaan memandangkan ADUN PR diberikan RM700,000 setahun sedangkan semua ADUN adalah wakil rakyat yang dipilih melalui proses demokrasi.

Pada 24 November lalu, Samsuddin menerima sebuah kereta jenis Toyota Camry untuk kegunaan rasmi daripada kerajaan PR negeri itu.

Pemberian itu adalah sebahagian daripada peruntukan dalam Bajet Selangor 2015 yang dibentangkan oleh Menteri Besar, Azmin Ali selain elaun RM100,000 setahun yang merangkumi elaun Shamsuddin (RM36,000), gaji pemandu (RM16,411), gaji setiausaha (RM24,013) serta peruntukan penyelenggaraan kereta rasmi itu (RM24,000), setiap tahun.

Shamsuddin ketika itu mengucapkan terima kasih kepada kerajaan PR Selangor di atas peruntukan itu dan menyifatkan langkah itu akan membantu beliau menjalankan tugasnya dengan lebih cekap.


Omak Kau !!!
KETUA PEMBANGKANG DUN SELANGOR AKAN SERAHKAN BALIK KERETA RASMINYA ESOK ????? Ketua Pembangkang di Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor, Datuk Samsudin Lias akan memulangkan semula kereta rasmi yang diperuntukan kepada beliau oleh kerajaan Pakatan Rakyat (PR) negeri Selangor esok. Sumber Badan Perhubungan UMNO Selangor memaklumkan, kereta rasmi berkenaan akan diserahkan di hadapan bangunan DUN Selangor kira-kira jam 10 pagi esok. Samsudin, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional (BN) kawasan Sungai Burong kemudiannya akan turut memberikan kenyataan kepada media berhubung rasional tindakan beliau itu. Sebelum ini semua 11 ADUN UMNO/BN telah menolak pemberian peruntukan RM200,000 setahun untuk mereka kerana menyifatkan ia satu penghinaan memandangkan ADUN PR diberikan RM700,000 setahun sedangkan semua ADUN adalah wakil rakyat yang dipilih melalui proses demokrasi. Pada 24 November lalu, Samsuddin menerima sebuah kereta jenis Toyota Camry untuk kegunaan rasmi daripada kerajaan PR negeri itu. Pemberian itu adalah sebahagian daripada peruntukan dalam Bajet Selangor 2015 yang dibentangkan oleh Menteri Besar, Azmin Ali selain elaun RM100,000 setahun yang merangkumi elaun Shamsuddin (RM36,000), gaji pemandu (RM16,411), gaji setiausaha (RM24,013) serta peruntukan penyelenggaraan kereta rasmi itu (RM24,000), setiap tahun. Shamsuddin ketika itu mengucapkan terima kasih kepada kerajaan PR Selangor di atas peruntukan itu dan menyifatkan langkah itu akan membantu beliau menjalankan tugasnya dengan lebih cekap.

Make Money at : http://bit.ly/copy_win

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.