Followers

Tuesday, November 4, 2014

Marah Betul Pemuda Ini Dengan JPJ.. Siap Ludah Lagi...

 



Status biadab Mohd Rahman Ramli:

"Hahaha. pagi tadi masa kat area besraya hiway. ada eksiden depan mata aku. superbike langgar belakang myvi. rider motor tercampak tengah jalan patah kaki. 
 
Bila aku pergi nk tolong mangsa. laaa rupenye Staff jpj pakai unipom nk pi otw keje. haaa ambik aku ludah sedas siap aku maki2 budak tu sampai dia mengerang kesakitan mintak aku tolong. tapi aku buat taktau je. 
 
Siap aku ludah kat dia sedas pastu tinggalkan dia langsung tak bagi pertolongan. pandai2 la kamu nk hidup wahai jpj oi.. pepandai la kamu call ambulan sendiri. haaa amik balik atas apa yg ko pnh buat kat orang selama ni."

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.